30

Eyl

Alemin Kralı 1. Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Alemin Kralı

Sayfalar: 1.KSM 2.KSM 3.KSM 4.KSM 5.KSM 6.KSM 7.KSM

super dizi

bi adam var o adamdan başka alayı yalan o adam için izleniyoo.:)

cok güzel bir dizi

süper

yani ilk bölüm çok güzel

çok güzel bunu kim beyenmeyenmez biz izli yoruz arkadaşım çok izliyo.

yani ilk bölüm çok güzel arkadaşım hayranı

COK KOMIKYA BAYILDIM VALAL

çok komik gülmekten çatladım

çok gzl dizi en komiğide ihaleyle kubat ondan izliyorum

ben obenni ayseni ve ayben ni seviyorum en cok da jujuyu ve beseri :)

ben obeni eyseni aybeni ve julideyi ve beseri onlar olmasa güzel olmazdı:)

ya elih haklısın bunu kim beyenmesse delidir bnm de arkadaşım çok izliyo bayiliyo gülmekten öldük en çokta ben

Gerçekten ilk bölüm harika bayıldım bence bu dizi bence Nihala ve Kubat ve jülide sayesinde komikleşmistir

bu dizi bir harika her perşembe akşamı seyrediyorum….

harika

bu dizinin bölümlerini asla kaçırmam

süper

ay aşık oldum

süper dizi bayılıyorum süper bence bu dizi…

ben bu dizinin hayranıyım ya gülmemek mümkün değil bence :))))) asllan ve kubbat diziyi neşelendiriyorlar :)

çok güzel bir dizi ben aybene bayılkıyorum vede julideye

bu dizi çok komik gülmekten yerlere yatıyorum süper birdizi

süper :D anlayın

bu filmi cok begeniyorum ayrica juliyde de cok komik deli ressmen kiz yaa zaten filmlerde de boyle oynanir bu juliyde bez bebek te de oynuyo ayrica orda daha iyi burda yane alemin kiralinda cok orospu bana gorunuyo

çok güzel ben bu diziye hayranım

bu film beni öldürecek niyederseniz gülmekten hah hah hay

çok güzel

çok güzel bunu kim beğenemez ki

harikaa

hiç kaçırmıorum çk gzl bi dizi yha :)

alemin kiralini dizisini cok seviyorum en cok kubat, nihale, ayben i seviyorum

bu dizi çok güzel çok komi hiç kaçırmıyorum

bence bu türk film olmasına rağmen güzel bir film gibi amerikada hep izliyorum bayılıyorum bu fılme

meraba arkadaşlar ben dizideki julideyim umarım beni beğeniyorsunuzdurrrr şık şık şık

nasılsınız arkadaşlar ben dizideki ahsenim siz teyzoşuma ininmayın bee o yalancı kendisi…

merba ben dizideki mefeş

Orunu gibi

tek kelimeyle harika

nasılsınız arkadaşlar bu dizi süper helede ayben çok güzel bir kız

süper dizi

Cok komik Ayben guzel kiz. İyi seyirler

Evrim Akın in hastasiyem onu cok seviyorum. Şık şık şık

süper ya ben böyle dizi görmedim

çok güzel yaa

ben çok beğedi gülmekte öldü

varmı bundan iyisi en güzeli süperi

keşke bende hayalet olsam

çok güzel bir dizi

ya arkaslar ben aybeni seviyorum birde tapiri beseri sevmiyorum ama erkek lere bayili yorum byebye optum doudaklariniz dan bir de seviselim byebye erkekler.

bu filmi çok seviyorum

güzel film

süper filim

süper 5.5 harika yaaaaaaaaaaaa

5 yıldır hiç sıkılmadım bu filimden vallahi

süper

bu filim süper bir şey siz ne anlarsınz filimden

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..