04

Haz

Bir Aşk Hikayesi 10.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Bir Aşk Hikayesi

Bir Aşk Hikayesi 10.Bölüm tek parça izleBir Aşk Hikayesi 10.Bölüm izle, bir aşk hikayesi dizisinin 10.bölüm 4 haziran 2013 salı tarihli yayını. Bir Aşk Hikayesi 10.Bölüm seyret, bir aşk hikayesi 4 haziran, bir aşk hikayesi son bölümü donmadan izle, bir aşk hikayesi yeni bölümü ücretsiz izle, bir aşk hikayesi dizisi 10.bölümü tek parça izlesene Alternatif;

Daha bugünde çok merak ediyorum, Süper

süper bir filim:)

korkut bitanem ya:)

korkutla ceylana bayiliyorum ya ben sizleri cook seviyorum

ben bu diziye bayiliyorum insallah ceylanla korkut sevgili olurlar keski ceylanin yerinde ben olsaydim

super tolqa birak ceylanin pesini eyer birakmassan seni maf ederim

ya korkuta bayılıyorum ya <3 aşkım o benim… tolhayada çok gıcık oluyorum… en çok ceylanla korkut yakışıyor bn sölim :) korkut benim bitanemmmmmmmmmmmmmm

çok güzel yaaaa :)

ben korkutla çıkıyorum. 10.bölüm yarım kalmış. 10. bölümü televizyondan izleyin.

benim filimim bitene kadar izliyecem sezonu bitirine kadar izliyecem yegenim

ya resmen bu filim beni çok etkiliyor resmen hastasıyım bayılıyorum süper olmuş tşk ler herkese

tolqa olsun yaaa diziden ciksin.eyer seyirci fikri size onemlise tolqa olsuuunnnnn.ceylandan elini ceksin yaa.yapisik bi tip. kimi goruyo yapisiyo.cok pissss tolqa. Korkut coooox guzell.diziye onla ceylan icin bakiyom.ayrilsalar bakmam.ne ben nede arkadaslarim.

Bu bölümün son sahnesinde kahroldum.Ceylan’ın Korkut’u geri çevirdiği o sahnelerde göz yaşlarıma hakim olamayıp hüngür hüngür ağladım.Korkut bu reddedilişin ardından ya ameliyattan vazgeçerse ? Ya kurtulma şansı olduğu ve belkide kurtulacağı halde ameliyatı olmaktan vazgeçerse ? Ceylan keşke Korkut’un az zamanının kaldığını bilseydi.Tolganın bir sürü zamanı var.Ama Korkut’un belki de 3-5 günlük zamanı.Tolga’nın iyileşmesi için ihtiyaç duyduğu zamana,Korkutunda yaşamak için zamana ihtiyacı var.Korkut gibi birini, aptal Tolga için nasıl reddeder aklım almıyor.Tolgaya da gıcık oluyorum.Sırf onun yüzünden Ceylan seçim yapmak zorunda kaldı.Ve aptal Ceylan Tolgayı seçti.Tolga üzülmesin diye,Korkutu üzdü.KORKUTU KİMSENİN ÜZMEYE HAKKI YOK.O ZATEN ÇOK ACI YAŞAMADI MI ? SEN NİYE ELİNİN TERSİYLE İTTİN CEYLAN ? PİŞMAN OLACAK.İLERİKİ BÖLÜMLERDE EMİN OLUN CEYLAN KORKUTUN PEŞİNDEN KOŞACAK.AMA OLAN ŞU Kİ CEYLAN HER ŞEY İÇİN ÇOK AMA ÇOK GEÇ KALMIŞ OLACAK . (dizinin sıkı takipçisiyim,bende bağımlılık yaptı,hiç bir bölümünü kaçırmıyorum ve bu dizinin bitmesini hiç istemiyoruum)

bu ne kardeşim bu korkutun yüzü hiçmi gülmeyecek bu ceylanın yaptıgı ayıp yani tam korkut evlenme teklif ediyor ama ceylan kabul etmiyor bir sonraki bölüm de ceylan korkutu üzerse ben bir daha bu diziyi izlemem kardeşim dogru degilmi arkadaşlar sizin de yorumlarınızı bekliyorum

çün kü kızlara güven kalmıyor

Ben ceylanla korkutu çok seviyorum onlarla 1 kerede olsa fotoğraf çekilmek ve onlara sarılmak istiyorum ben bu diziyi 1 kere deği bütün bölümlerini 1000 kere izlemişimdir sıkıladan izlediğim 1 tek dizi bir aşk hikayesi <3

merak edenler (I am sory I love you) kore dızısını ızlesın sonu hıc degıl ama guzel flm =)

Yunus , sana katılıyorum.Bu ceylanın yaptığı büyük ayıp.Ceylan bence çok pişman olacak.Ne bilim korkutun peşinden felan koşcak ama korkut yüz vermiycek bence , sonra da ceylan , korkut ölünce anlayacak onun değerini

süper full heyecan elerinize saglik süper bi dizi devam böyle simdiye kadar seyretdiyim en iyi dizi hic insanin cani sikilmiyor basindan sona kadar

çok süper yaaaaa nolur korkut ölmesin çok seviyorum ben bu diziyi

Lütfen korkut ölmesin !!!! LÜTFEEEEENNN,!!!!!!!!!

Ceylan korkutu seviyor ama tolgayıda bence brini seçmesi lazım krkutla daha iyiler

ya bende çok seviyorum bu diziyi herşeyi unutup bu diziyi izliuorum on numara baska diziyede bakmam pek

bu film harika sonunda sezen aksunun sarkisi ceylanin korkutu red etmesi gözyaslarimi tutamadim ahh ahh ceylan birazda korkutu dusun korkutun dedigi gibi tam tas kafasin

süper dizi heleki 10. cu bölüm yokmuydu korkut ceylana evlenme teklif etti ya ve gidiyorum bütün aşklar yüreyimde finale kadar izliyicem..

Ceylan süpersin

korkutu sevyurum

abii süperr yaaa

izliyom izliyom bıkmıyomm ben etkilendimm bu filmeden yaa

KORKUTLA CEYLAN HİÇ AYRILMASIN

yhaaa bn bu diziye hayranım gerçekten her izlediğimdee sanki dizinin içinde benmişim gibi oluyorumm çokk güzel.. kore versiyonunuda gördüm o da güzel fakat burda aşkları daha ii yansıtıyorlar bnce inş. sonu ordaki gibi olmaz ama dizi yayınlanırken sanki yaşayan benmişim gibi oluyor… çokk gzll yhaa.. evdeki bütün televizyonları laptopları bilgisayarları açıyorummm reyting yapsın die… inş.. hep böyle heycanlı devam ederr vee o kadar seviyorum ki bu diziyi hiç bitmesini istemiyorum keşke sadece ceylanla korkutu gösterseler başka bişi göstermeseler önünden ayrılmam… ama ceylanın korkutun teklifini kabul etmemesine çok üzüldüm :( şimdide o korkutun arkasından gidecek ama çok geç olacak :((

hayatımda ilk defa böyle bir filim izledim ya cok güzel bu filimin hc bitmesini istamiyom

inanmıyorum yaaaaaaaaa ceylan neden böyle yaptı :( korkut onu çok seviyordu :( inşallah tolgayı deyil korkutu seçer inşallahhhhhhhhhhhhh KORKUT CEYLAN HİÇ AYRILMAYIN YAAAAAAAA . .

bu film ucun tesekkurler

ceylanla korkut çooook yakışıyorlar yaaaaa çooook tatlısınız

tolga bitane yaaaaaaaaa

filimi ızlerken resmen yasıyorummmmmmm

korkut 10 numara admsın ceylan salağın biri benim öyle sevgilim olacakta ben gidip malın önde gideni olan ( TOLGAYI) seçecem. MAL CEYLAN birdahaki bölümde adam ol. yoksa ceylan yüzüden tw yi kıracak duruma geldim ve herhan kırabilrim

Sonunda ağladığım zaman boğazımda bir acı oluştu hala gidemedi ceylanın yaptığı büyük aptallık çok iyi bir dizi inşallah final yapmadan korkut ölmeden devam eder :(

Ben de cok agladim,Cok guzel dizi.Korkutu cok seviyoruz.

korkuta ölürüm yaaa

ceylan niye boyle yapdi ya.hayir dedi inanamiyorum.neyse nasil olsa ogreniriz gelen bolumlerde.ama ceylanla korkut cok yakisiyolar.

ceylana sinir oluyorum yaa korkut o kadar ugrastı cocugu geri cevirdi tolgayıda 1 kasık suda bogucam 10. bolumun sonunu en az 10 defa izledim halada izliyorum:))))))))))

arkadaşlar diğer bölümde korkutun almanyadaki sevgilisi ben haöileyim die gelevekmiş ya off

sonu kotu oldu ya ceylan neden boyle yapti gelecek bolumu sabirsizlikla bekliyorum

tolg olsun yoksa bu filmin tadı tuzu olmaz

ya bu film insanın bağımlı ediyo bu filmi beğenmeyen ‘YA KÖR YADA APTAL OLMALI’ !

ceylan eyer korkutu secersen vallah seni sınıfımla birlikte gelir dalarım bnim biricik korkutumu üzmeye ne hakkın var bk tolga snde şunların arasından çekil bizim sınıf zaten sana gıcık kapıyo

öncelikle bu diziyi yazan abiye saygılarımı sunarım vebaşarılarının daim olmasını dilerim .
çok mukemmel bir dizi .
ama ben bunu söylemek istiyorum bana göre korkut aliyi hak eden taraf edadir .
neden diye sorarsanız çinki eda onu herseye ramen çok seviyor…

korkutu çok seviyim ama tolgayı sevmiyiyiym

korkut daha yakışıklı ya inşaallah ceylan ve korkut sevgili olurlar

bence korkut ali annesızlıye dayandı.
aslının aşk acısınada dayandı ve ceylanın aşkınada .
dayanacak güce sahıp.korkut bey .
seni uzenın değilde .
sana değer verenin peşinden git eda seni çok seviyor…
eda önceleri şımarık bir kızdı ama korkutu tanıyınca edaya yaptığı yanlışlar edanın umrunda bile değil kıza seni seviyorum dese yalandan bile olsa kız korkuta o kadar aşık olmuşki uğrunda ölecek kadar arkadaşlar özur dilerim ama siz bence aşktan anlamıyorsunuz .
siz olsanız size sırtını dönenmı cocuklarınızın annesi olacak yoksa sizin için gururunu ayaklar valtına alacak kadar sizi seven kadınımı

bu ceylan cok slk tolgayı seçti o üzülmesin die sanki korkut üzülmüyo ya

bu filim inanılmaz bir filim insan ne kadarda izlese insan doymaz budakar güzel birşey izlemedim ama korkut fena biridir helal olsun korkut

süper yaaa arkadaşın dediği gibi hep ceylanla korkutu gösterseler 24 saat izlerim onları seyrederken kendi kendime gülümsediğimi fark ettim inşallah korkut ölmez lütfeeen…..

yaw tolga seni bulursam ebene atlarım bırak olum ceylanın peşini okadar yıl fark etmedinde şimdimi fark ettin haaa bu arada dizinin yönetmeni barış yöşe sesleniyorum ceylan korkutun teklifini kabul etmez ise gelir o dizi çektiğiniz seti başınıza yıkarım haberiniz olsun
NOT: BEN BİŞEY SÖYLEDİMMİ YAPARIM DALGASINA SÖYLEDİĞİMİ SANMAYIN BAZEN MAFYA BABALARI DA DUYGUSAL OLABİLİYOR!!!

bu bolumde tolgaya cooook ama cok gıcık gıttım korkutla ceylan cok yakısıyor tolgayı cıkarın korkutla ceylanın arasından

ceylan tolganın hayatı için kendi ve korkutun hayatını mahvediyor korkut gibi biri reddedilirmi yaaaa bayılıyorum bu diziye

bu bölüm içimi acıttı diğer bölümler hep korkut ve ceylan içi güzel olsun lütfennnnnnnnnnnnnnnnn bizde murat kardeşimize katılıyoruz

korkut çok tatlısın senden tatlı yok gönül karanlı korkutu bırakım gittin

ceylan ne yaptin sen??? :(

Bu diziyi Az’rbaycanda da severek izliyoruz ve her b[lwmwnw merakla bekliyoruz

öncelikle bütün yorum yapan arkadaslarımıza merhaba demek iştiyorum diziye gelince ben tlvzyn izlemeyen bir insandım ama nedense ilk defa bu dizi beni tlvızyna yakınlık sagladı gercekten bende baya etkilendim dizi degil normal hayatta da olsa ceylanla korkutu birbirleriyle olmalarını işterim ikişide birbirlerini tamamlıyor.dizi sonuna kadar herkese ii günler diler saglıklı ve mutlu bir dizi sonu getırmenız dilegıyle..

korktttt çokk tatlııı..

asla bu dizi bitmesinn nolur sunuz ceylan ile korkut hiç ayrılmasınn çok sewiyorummmmmm

Ben bu diziyi turkmenisdandan izleyorum ben bu diziye asigim gijeler yatmadan seretyorum kacizdigim zaman intirnetden izleyorum bu dizi icin para gune gorinmez olur bazen sevdim gercekden hep oyle devam etsin ok poka

Ceylanla Korkut bir-birlerini yarasirlar amma cox tessuf ki, bu bir dizidi gercek deyil

ceylan sana yuhh diyorum başka bişide diyemiyorum yaa korkut reddedilir mi …

çok güzel bir filim ama korkuta sinir oldummm

boyle bir dizi gormemisdim allahim tek kelimeyle muhtesem nediyim ceylan sana hayyy o son sahnede hickiriklarimi tutamamadim yaaaaaaa sanki orda korkut digilde ben varmisim gibi oldu yaaa nasil kabul etmesin evlenme teklifini yaaaaaaaaa omrumun 10 yili gitdi ne diyim artik 100 m kere izledim son sahneyi o tolqayi oldurmek istiyorum yaa yuzuyu parmagina taktigi sahnede bittim ben oldum yok oldum adetaa parmagina yuzu taktiginda ceylanin elini cektigi sahnede nefret etim ceylandan ceylan hani sen demisdin kovsamda gitmem ha nolduda gitdin ne diyimmi teki benide bu kadar seven birisi olsaydi agzim acik izledim 10 bolmu

yaaaaaaaaaaaaa ceylan sen tamamen gozumden dusdun tolqa seni doverim cok qicik oldum ben ceylanin yerinde olsam bir saniye bile dusunmem hemen evet derim o sahnede korkuta cok uzuldum canim benim ne kadar uzuldum tolqa seni bulursam essek sudan gelene kadar doverim keski olurdun kesk

ben bu diziyi cok beyenerek izliyorum.ceylan kabul ememekle korkutun olumune sebeb ola bilir cunki o ceylanin askina inanmiw hayati sevmiwdi amelyat olmaq uzere boyle sey yepmamaliydi onu kararindan vaz geciricek bence

yah ben bu filme bayılıyom yah en çokta korkuta

ya şimdi ceylan korkutu seviyodu ama eda korkutu kazanmak için eski fotoğrafları gösterdi ceylanın aklında gene tolga sevda oldu ama korkut ceylanı çok sevip ona evlenme teklifi edince ceylanda hala tolgayı sevdiği için korkutun evlenme teklıfini geri çevirdi ceylanda yalancı çıktı korkuta ”ben seni seviyorum seni hiç bırakmıycam beni kovsanda gitmiycem… ” diyodu ama şimdi ceylan korkutun evlenme teklifini geri çevirdi korkutun o hazırladığı bütün emekler ceylan içindi evlenme teklifinden iki gün sonra ameliyat olacaktı tolgada ceylana ” ben bu duygunun aşk olduğunu yeni anladım özür dilerim seni seviyorum ” diyerek araba alıcakmış ama ceylan bunu kabul etmez ve tolga korkutu işten kovmaya karar verir ve bunu ceylana söyler ceylanda ” eğer korkutu kovarsan seninle bir daha konuşmayacam…” diyerek sözünü tamamlar bence korkutla ceylan birbirlerine çok yakışıyorlar ama tolga araya girince korkut sinirlenir arkadaşlar tolganın gitmesini isteyenler yoruma ” tolga gitsin ” yazsın yorumlarınızı bekliyorum.

cox gozel filimdi Azerbaycandan yaziram super korkut ceylan bonba kibisiniz

ben bu filmden çok etkilrndim hiç bitmesini istemiyorum korkut tam da benim istedigim karakteri oynuyor

bu diziyi ilk bölümden beri izliyorum ve korkuta bayılıyorum ama ceylanın ona karşı haksızlık ettiğini düşünüyorum artık ceylana herşeyi anlatmalı

normade dizi izleyen biri degilim ama bu diziyi bi kere izledim bırakamadm cok fena bişi bu ya :)

ya ben TOLGA yı çok seviyorum CEYLANLA TOLGA SEVGİLİ OLSUNLAR ÇOK YAKIŞIYORLAR YA …. TOLGAMM

bazen sevmek ve aşk yetmiyo her zaman gerçek sevgıllerının aralarında birileri vardır bunlar olunca olmuyoo işte bende ki gibi demi aybükeeeee

sonunda oturdum ağladım sanki ordaka korkut ali değilde ben varmısım gibi hıçkıra hıçkıra ağladım hella olsun böyle bi flim yokya korkut ölüme meydan okuyor ceylan ise halan aptal gibi tolga malın peşinden gidiyo neymiş onu bırakamazmıs eda yüzünden ceylan neler yapmstı ne tez unuttun bunları ceylannn şuanda merak ettim olay ceylan korkuttun kafasında bi kursun oldunu ögrendinde ne yapcak vede korkut onu kabul etcek mi flimde her bölümde ayrı bi heycan ayrı bi hüzün saklı flimde bide aslıda dönüyor ortalık iyice karışcak korkut seviliyosun kardeşim

Ben Bu Fılme Bayılıyorum Bee Dostumm

ceylan sana yaziklar olsun tolqa kimki sen onun duzelmesini bekliyorsun gul gibi korkutu kaciriyorsun korkuta cok uzuldum yazik tyaaaaa canim benim

ceylan sen cok salak kiz korkutu biraktin insallah tolga seni birakip edaya doner ordada tas gibi dona kalirsin ama inan biraz sonra korkutun hasretini cekiceksin senin yuzunden belkide korkut ameliyyata gidemicek bu da senin yuzunden insallah tolqanin ses telleri duzelmez

ya korkut çok tatlıııı ve çok düsünceli boşver sen onları ya sen hep gül

offff bu dizi cok guzell ceylan korkutun evlenme teklifini kabull etsinn tolga ciksin bu dizidenn tolgadan nefret ediyommmmmmmmm

bence bütün dizilerde öyle oluyor ve biz bunu bekliyorduk bence beklemedigimiz bir şey olsaydı ve ceylan kabul etseydi evlenme teklifini ve ben ve bir çok arkadaşim onlar ayrılsa izlemem bende hiç kusura bakmayın onlar ayrılması

KORKUTLA CEYLANA BAYILIYORUM HELE KORKUTA ÖL BİT HASTASIYIM SENİ ÇOK ÇOK ÇOK SEVİYORUM. KORKUT YA BİZİM BURAYA BİRKERELİĞİNE GELİRMİSİN SENİ BAĞCILARA BEKLİYORUMM… AŞKIM KORKUT İNŞALLAHLA CEYLANLA BİRLİKTE OLURSURSUNUZ SENİ ÇK SEVİYORUM……………KORKUT . MERVE ..

emircan filin anlattın resmen korkutla ceylan çok yakışıyolar onları geçek hayattada gördüm ceylan çok tatlı çok deli dolu birisi korkutta bi okadar taş salı günlerini iple çekiyorum ceylanla konuştuk çok sevimli bir kız

tolga canım ya masum masum duruyo o korkut cok kötü

çok farklı ve çok güzel harika bi dizi gerçekte korkut gbi insan olsa keşke ve gerçektede çıksalar snra evlenseler diyomuşum çok şey demişolurum heralde :D başarılarınızın devamını dilerim (y)

sonunda bogure bogure agladim hele sarkiyla tam olmus! ah be ceylaan bi bilsen korkutun az zamani kaldigini o zaman uzebilir miydin boyle korkutu.siz birlikte olun bee bu dizi sizinle guzel :))

superdi ceylan ve korkutu coxx sevirem

ceylan çok çirkin bence

ceylan cok aptal korkutu red etdi ,bu nasil sevgi ya tolga icin korkutu uzdu.

bu filim cok farkli, iyi gidiyor

mende bu diziyi cox sevirem butun bolumlerine baxiram super bir dizidir korkutuda cox sevirik
azerbaycan

ya böyle olan dizilerden nefret ediyorum bi dizide ilk başladınız gibi gitsin bırakın ceylanla korkutu mutlu olsunlar (ayrıca tolgadan nefret ediyorum)bence korkut yerine tolga gebersin gitsin

ceylanın saçını başını yolasım geldi o an

SUPER.Genelde a$ka nifret edirem ama Korkutla Ceylan super siz cox sevirem.Her bolmu izleyirem.Imza Nermin AZERI

Ceylanla Korkut cok yakisiyorlarrrrrrrr

tolgadan nefret ediyorum

Bu güne kadar izlediğim en güzel dizi…

Tolga intihar et sende kurtul bizde kurtulalımmm

tolgadan neftet ettim +neden acaba biraz bulanık gösteriyo fikri olna warmi
:)

ceylan ve tolgadan nefret ediyorum

Korkut ölmesin ve dizi mutlu sonla bitsinnn :)

cok güzel bir dizi ya bayılıyorum

Ceylan mallık yaptın ya o çocuk seni seviyo kızım gitcek yarın birgün kalıcan ortada.

bu kızdaki mallığa bittim yani diycek söz yok :P

bende bu diziyi çok seviyorum . esas oğlanın jarakterini christian grey e benzetmişler

Selam Ben bu dizini cok seviyorum bir bolumunude kacirmadim ceylana sinir oluyorum ya Niye Kabul etmedi salak

Korkut amilyata girmiyormus

ben ceylanı çok seviyorum tabiki diziyide ceylan şu an mantığı ve kalbi arasında gidip geliyooo ama emin olun fazla dayanamıcakk korkuta ama şu tipe bakın dayanılcak gibide değik yhaniiii seçkin bitaneeeee

abi bu nedirya bitirdi beni bu dizi sonunda ağlattı ya bizi helal salya sümük sezen aksunun gidyorum parçası oooof diyorum

dayı korkut iyi ya ceylan yemin ederim tas kafa…

agla agla öldüm ya her bölumdede ağlatmadan bırakmıyor bu dızı benım mudavını oldum yemınlıydım dızı ızlemıycem dıye yemınımı bozdum cok fecı durumdayım sırf bu dızıyı tekrar ızlememe aracı olduğunuz ıcın tşk etmek ıcın yazdım korkut konuşsun ben ağlıyayım of of of geercek hayatta böyle fedakar adam nerede anca dızlerde ızler ağlarız ….:((((((((((

bence tolga ile ceylan daha çok yakışıyor hem eda korkutu deliler gibi seviyor korkut ile ceylan beraber olsaydı edanın hali ne olurdu hiç düşündünüz mü

böyle yakışıklı sempatik birini görmedim hayatımda korkurt

yaaa bu film çook güzel tolga dan nfret ediyorum ceylanın peşini bıraksın artık ceylanın peşini korkut la ceylan birlikte olsun lar yaa

offff tolga filmi hep tolga bozuyor tam bir araya geldiler tolga yine tolga

ben bu aksham merakla bekliyurom satlar gecmiyur arkadash korkut seni cok ama cok seviyurom

Üzgünüm ama orjinalinin yarattığı etkinin yayına bile yaklaşamamış. Üstelik konuyu değiştirmişler. 2002 yapımı olduğu halde ” I’m sory, I Love You ” çok daha etkili. Ben Seçkin’i çok beğenirim Muhteşem Yüzyıl’da oynadığından beri ama üzgünüm olmamış. Ya da So Jİ Sub muhteşem bir oyuncu olduğundan mıdır nedir. Kore dizilerini hiç bir Türk yapımcı uyarlayamaz. Çünkü Kore dizileri çok naif bizim dizileri uzatmak için midir nedir, genel toplum olarak saflığımızı kaybettikten mi ondan. Ağdalı ağdalı uzatmalar. Garip entrikalar. Orjinali asla bu bölümde olduğu gibi değil. Korkut değil, Tolga evlenme teklif etmeliydi. Orjinalinde So Ji Sub ın onların evlilik teklifini izlerken parmağına bir sakız dolayışı vardıki onda bile bitiyorsunuz. Bir tek Zuhal Olcay muhteşem. Diğerlerinin hiç biri olmamış ve konuyu da orjinalinden farkı yöne çekip duruyorlar.

bu diziyi hiç sevmiyorm siz ne anlıyosunuz anlamadm

biz ne anladimizi ben sana sonra anlatirim bebee

safiye çok salaksın izlersen anlarsın bebeeee
ayrıca bu film çok güzellll….. off tolga yine herşeyi o bozdu

korkut bunları haketmiyor.

Ya bazen tolgayı boğasım geliyo ne terbiyesiz ana kuzusu bu ya artık bunu kafana sok ceylan seni sevmiyo o korkuta aşık…
o seni arkadaş olarak görüyoo….

Tolga yüzünden her şey bozuldu .Tolgadan nefetediyorum.CEYLANDA MAL KORKUTU İNSAN ÜZER Mİ? YA :( :(

çok güzel bi filim

süperrr :) :) bir filmm bayılıyorum bu filmeee :) :)
<3 <3 <3 <3

Super bir dizi ya

ben bu filme bayılıyorum hele helede Korkut ile Ceylan a onlar cok iyi ikililer bence :D

bu diziyi cok seviyorum.

cox gozel dizidir

Bu ceylanada gıcık olmaya başladm

ceylan buldunda bulandin ne bu ya babasi olse okadar uzulmez sen korkutun yanina zaten yakismiyosun ama neyse

cooooooooooooooook guzel dizi ben korkut ikin cok uzuluyorum yazik ya su kursun kafasindan kiksin istiyorum .o yasamaki hamidan cok hak ediyor. tovqayada uzuluyorum sesini kayb etdi ve ceylani sevdiyini cok gek anladi.amma korkut hamidan daha iyi

ben tolgayı beğeniyorum ceylanla birbirlerine çok yakışıyorlar korkut gönülden intikam almak için ceylanı kullanıyo …

bence tolqa cok yakisikli ceylanla cok yakisiyolar ama korkutta iyi biri

tolgaya sinir oluyorummm !!!

demekki bütün filmlarime izlediniz

ölecem ben

gerçekten

herkese hoççakalın diyorum

Seckin coooooooooooook tatli yaa…cok yakisiyolar rol arkadasiyla :D Ceylan tam bir gerizekali cidden ben böyle bir evlenme teklifi alsam hele de böyle bir adamdan hic düsünmeden evet derdim ama.. :/ onun tek umudu o olcakdi ameliyata girerken simdi iyice bosvercek.

korkutan nefret ediyorum

bence siz korkuyorsunuz

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..