14

May

Bir Aşk Hikayesi 7.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Bir Aşk Hikayesi

yaralı gönül

ya bu film çokkk güzel sezonaq kadar

çooook güzel bir dizi

seçkin özdemir (korkut ali) nin hayranıyım bu arada dizi harika

seversin sevmez sevmezsin sever, gel dersin gelmez gitmezsin gelir bu nasıl hayat,

harikaaa bir film

çok güzel bi dizi beğenerek izliyorum böyle devam etsinle :)

evet çok güzel bi dizi bu dizinin hiç bitmemesi lazım

korkut ali’nin hayranıyım aşığım ona dizide mükemmel bu arada :))

çok güzel bi dizi..oyuncular harika..kesinlikle devam etmeli..

film çok güzel süper…………

korkut cook yaksikli ya bu d izi cok tutar korkut ali seni cok sevdim

ben hayatta dizi sevmeyen bir insanım ama boyle bir dizininde 1 sezonluk olmasını hiç istemem tamamen baglandım bu diziye haftayı iple çekıyorum..

süper yaa

gerçekten güzel bi dizi. keşke daha uzun olsa ve hep bu kalide de sürse. inşallah sonradan saçmalamazlar . ayrıca korkut ve ceylan çok komikler ya. inş daha uzun süre ekranda kalır süper diziii :D

korkut seni çok seviyorum

süper bir dizi aşık oldum salıyı halatla çekiyorum.

çook güzel

korkutaaa aşıgimmm sırf onun için izliyorum

super bir film.xususile CEYLANI cok seviyorum

çok güzel

bu dizi süberya korkutun hayranıyım süpersiniz sizi çooook seviyorum

harika bi dzi severek izliyrum

bu filimmin alattıgı konu ve ordaki kzıalra hastayım

dizi çoook güzel resmen izlediğim bölümü tekrar izliyorum ve salı gününü iple çekiyorum bu arada korkut(seçkin) çooook yakışıklısın ceylan (damla) çok güzelsin

süper bir dizi korkut ali ve ceylanın hastasıyım

dizi çok güzel korkut ali seni çok seviyorum

bayılıyorum bu diziye süper

cox beyendim

bu dizinin yonetmenini tebrik ediyorum)))

ya ben bu korkta resmen tutuldum

bayılıyorum bu diziye ya korkutt çok tatlısınnnn :)))

ben bu yaşıma geldim
görmedim böyle bir dizi.
çoooooooooook güzel.
hayatı öğreten tek diz
AĞLAMAMAK İÇİN KENDİMİ ZOR TUTUYORUM
o kadar etkileyici kii

Korkut sana aşığım bu dizi kesinlikle harika devam etmelii

bu diz çok güzel vede diz yönetmenine tşk ederim dizde başarılar ..

korkuta bayılıyorum çok yakışıklı ceylanda çok güzel inşallah ceylanla korkut sevgili olup evlenirller çok güzel bir film başarılarınızın devamını diliyorum sizleri seviyorum.

ailecek izliyoruzı bu filmi

ceylana hastayım

bu filimde yalniz ve yalniz ceylan ve Korkud heyran oluyorum

süper yav korkut aynı ben:)

cok severim

Benim de cok hosuma gidiyor

inanılmaz bir dizi özellikle korkut muhteşem bir karekter korkutu çok beyeniyorum acaba günümüzdede korkut gibileri varmıdır

harika bir dizi beğenerek izliyoruz hiç bitmesin ceylan hastayım sana

süperdı bu bolum yaaaaaaaa bu dızıyı sevdımmmmmmm
cok guzel dızıııııııııı :)

ben melih köln den abiiii super film anfach super

bu dizi bi japon filminin turkce versiyonu.sonunda korkutali kendi yureyini tolgaya vericek ceylanda korkutun mezari ustunde intihar edicek

Cok guzel bir dizi izledikce izleyesim geliyor

Ceylan cok guzel ve sekersin

meni agiadan dizilerden biridi

korkut…….bir baskasin sen

Kisacasi bu diziyi hoyranim….basarilar…..

mukemmel bir dizi .
son zamanların en iyisi .
severek izliyorum

çok harika bu dizi artık herkes gerçek aşkını bulsun korkutada dail ….

hayat öyle zorki herkeze göre sadece toz pembe zorki seversin sevilmezsin uğraşırsın seni aslında aşk deyil sni aslında umut bitirir.

film cooox gozel,kaski haftada 2 defa ver verseler..sabirsizlaniyoram)))

Ali kardewim

ÇOK GÜZEL BİR DİZİ.HER HAFTA SEVEREK İZLİYORUZ. :)

ayyyy seçkin özdemir ( yani korkut )çokk tatlısınya ayrıca ceylanla yakışıyosunuz korkuttttt

beni ceylan ilgilendirmio korkut hepsinin üstünde.Hele hele mersedesinde sgpa dinlio bni bitiro knklr.B)

Seçkin özdemir aynı bana benzıyor,ınanmayan ekleyebilir.. face Onur Dg

ceylan ile korkut cok uyyuyo birbirindizde çok güzek

AYYYYYY YIKILIYO BU DİZİ BAĞIMLILIK YAPTI BENDE :)))))))))))))))99

korkut ali hem yakışıklısın hemde çok kötüsün ceylanı severken nasıl edayla birlikte olursun saçmalık

ben bu filme bayılıyorum salıyı iple çekiyorum

ben bayılıyorum bu diziye ceylan ve korkut çok yakışıyor :) :) :))))))))))))))))))))))

hasta olduuuuuuuuuuum bağlı kaldım diziye hiç kaçırmam:))))))))))))))/===========…………….

kore diiziliernden alıntı olduğu için bence bu kadar güzel

kızlar hepımız haklısınız sız bayanlar zor erkeklere bayılıyosunuz bu bır gercek zaten centılmen erkek sıze gore layt adam

SUAN TV İZLEDIGIM TEK DIZI TB EDIYORUM KORKUT ALI COK YETENEKLI DIZIDE

bu dizi 16 bölüm sürecek çok yazık

valla bu film için kim gelse döverim bağımlısı oldum hakikaten en heycanlı film eğer bitirirseler filmle beraber bende biterim

süper bir hikaye bu harika korkut ali başka bir harika ya

ceylanla korkut çok yakışıyosunuz ede sen aradan çekil biliyoruz filim icabı ama gerçekte olmasın böle bişey

Çakmaa kore dizisi..:(

BU KADAR GUZEL DIZIMI OLUR ALLAHIM

daha fazla öpüşme sahnesi olsa daha hata süper olur bebişim

bu diziden o kadar etkileniyorum ki.resmen hasta oldum korkuta :)dizideki karakteri harika….gerçekten böyle insanlar varmı..

dizi çok mükemmel olmuş. Ceylan Korkut ve Tolga harika ya ilk “defa bi diziyi kaçırmamak için heyecan yaptığımı görüyorumm..

abi bi kız bi erkek ona bu şekilde davrandığı halde nasıl gıcık gıcık hareketler yapmaya devam ederki yanlız konu müthiş film awesome:)))))))))))

korkut ceylanı çok özüyorya ama haklı biryerde

üzmesse pilan bozulur

evet ya cok güzel bı dızı nolur bitmesin seckin özdemir in hayranıym:)

çoook beyendim final olursa ben kendimi öldürürüm o derece yani

korkut ve ceylan onları çoooook seviyorum

hayata en güzel dizilerden birtanesi bir aşk hikayesi

ay…. tolg nasıl bir cinssin korkut tolgadan daha yakışıklı

Seçkin Özdemir ve Damla Sönmezi bu dizide tanıdım çok güzel bir dizi

cok harika ve cok cok guzel bir film severek her sali aksami dizini izliyorum

bu diziye bayiliyorum korkut ile Ceylan kesin cok iyi sevgili olucaklar

her bölüm ayrı bi heyecan….tebrikler…

emine aynı ben :))

tolga gerizekalı çocuk.bence korkutla ceylan evlenmezse bu dizi biter

gönül karahanlı ve oğlu tolga burunları dizide bir havada.yönetmen bi çaresine bakmalı bence.ama dizi süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

çokkkkkkk güzel hayatımda bu kadar güzel bir dizi görmedim

bu filmi cox sevirem
Korkutla Ceylan evlensin
cox gozel serialdir <3

Şeytanın yeryüzüne inmiş hali ASLIolsa gerek.tam bir fettan

korkuuuuuuuuut çok yakışıklısın seni çok seviyorum ama bir o kadarda zevksizsin eda kadar güzel bir kız varken nasıl ceylana aşık oluyosun tamamceylanda çok tipsiz değil ama edanın yanında sönük kalıyo bak edayı tolgaya kaptırcaksın. eda ve korkut çak yakışıyo umarım dizinin ilerleyen bölümlerinde beraber olurlar

YAHU NE MANYAK BİR FİLM BÖYLE VALLAHİ İZLERKEN BU KADAR HEYECANLANDIRAN BİR FİLM İZLEMEMİŞTİM EVET ÇOK GÜZEL DİZİLER VAR AMA BU BİR BAŞKA …KORKUT FENA…

Ceylan ve özellikle Korkut’a bayılıyorum.Hele hele repliklerine.Bu arada Eda da çok sexsi :D

ya ben onca dizi izledim bu dizi kadar güzel bulmadım harika dizi ya herkesin izlemesini istiyorum harika bu film ya izleyin

bu diziharika lütfen final yapmayın korkut bayılıyorum sana

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..