28

Eyl

Böyle Bitmesin 2.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Böyle Bitmesin

Böyle Bitmesin 2.Bölüm tek parça izleBöyle Bitmesin 2.Bölüm izle, Böyle bitmesin dizisinin 2.bölüm 28 eylül 2012 cuma tarihli yayını. Böyle Bitmesin 2.Bölüm seyret, böyle bitmesin 28 eylül, böyle bitmesin son bölümü kaliteli izle, böyle bitmesin yeni bölümü full izle, böyle bitmesin dizisi 2.bölümü ücretsiz izlesene

harika bı dızı ızlemeye doyamıyorum keske her yerde böyle yuva kurtaranlar olsa yönumuzu sasırdıgımızda yön gösderen unuttuklarımızı hatırlatan ne denır daha nasıl takdır edılır bılmıyorum kelıme bulamıyorum tskrrr

harika bir dizi hemen hemen hergün izliyorum nisa yazıcıya bayılıyorummmm lütfen nazlı yusufla birleşsin severken ayrılmak cok kötü sizi seviyo ve başarılarınızın devamını görmek istiyorum

Ben bu egitici diziye bayildim, süper düsünülmüs uyarici egitici, ve düsündürücü dizi lütfen cok olsun devam etsin böyle diziler ihtiyacimiz var..
yapan ve oynayanlari cok teprik ediyorum. yolunuz acik olsun ve allah utandirmasin sevgilerimle….

süper bi dizi apartisiz, sevyeli, seyrederken düsündüren harika bizi dizi oyuncularda süper insallah hic bozmadan devam ederler diziyi senorya disina cikmazlar sonradan diziyi bozmazlar insallah

çok güzel bir dizi böyle yardım eden bir dewletimiz warmı ben eşimi çok sewiyom 2 de kızım war ama eşim beni bırakdı gitti çok üzülüyom we yapamıyom artık onungeri gelmesini istiyom ne yapacam bilmiyom:(((

bu dızıyı sevıyorum faydalıda olacana inanıyorum

bende nişanlımdan ayrıldım polisim çok sinirli biriyim diye ama çalıştığım arkadaşlar tam tersinmi söylüyo üniversite sonrası polis oldum kimyager olamadık ne yapalım keşke oda izlesede anlasas birzzz

POLİSLERİN PSİKOLOJISINI AZDA IOLSA DÜŞÜNÜN ŞU ÇALIŞMA SİSTEMİYLE BİRAZ İLGİLENİN DÜZELTİN EŞİMİZDEN AİLEMİZDEN AYRILMAYALIM BİZDE İNSANIZ

süper bir dizi severek izliorum ve sonsuza kadarda izlemeye devam edecem

süpper bir dizi…

emeğinize sağlık….

BİR NİSA HANIMDA BENİM EVLİLİĞİME ŞART NASIL BULUCAM BANA YARDIM EDECEK KİŞİ BİR OĞLUMDA BENİM VAR BİSİKLETİ HACZ OLUCAK AMA SATIN ILICAK YOK

çok iyi bi dizi seyrederken iyi vakit geçiyor

ee diyecek bir şey kalmamış her aşk sevgi evlilik genetiği sağlamsa ikinci sansı hak eder ….

vallaha abicim ne bicim bi dizi ya mütis bisi wallaha türklerin en iyi yaptığı dizi bu bnce kutlar vadisi pusuya bin basar sunu show yada stara alslr reyting tavan yapar bnce yönetici kndisiyle gurur duysun mutis bir cıkarms basarılarn dewamını dileriz

ben reklamınızı gezetede gördüm ve merak ettim netten izledim çok güzel bambaşka bir dizi.yapanların ellerine kollarına sağlık.

bized bir el atıver sevgili bakanlığı! :))) bravo güzel dizi…

Ben böyle eğiten, öğreten, ağlatan, güldüren hepsini birarada başaran bir dizi görmedim.. Aile danışmanlığı yapmak istiyorum ve bir dizi bir meslekte bu kadar faydalı olur.. Emeği geçen herkese çookk teşekkür ederim :)

çok güzel bir dizi ağlatıyor güldürüyor eğitiyor hatırlatıyor bişeyleri kıymetini bilin diyor anlatıyor.. ne diyeyim anlatmakla bitmez konusu ve oyuncu kadrosuyla çok beğenerek izlediğim bir dizi, yapımcıların ve herkesin emeğine sağlık.. yılmaz gruda’nın büyük emektar sanatçımız da harikalar yaratmış yine, erdem akakçe ve diğer konuk oyuncularımız da yüreklerine sağlık

bu dizi bir harikaa ben hergün izliyorum sadece önceki bölümlerini izlemediğim için bunları izliyorum hele şu nisa yokmu sokakta görsem sarılırım aynı şekilde yusufda öule yusufada acıyorum yani o nazlıyı sokkata görsem sarılmam suratına tükürürüm

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..