16

Kas

Bugünün Saraylısı 2.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Bugünün Saraylısı

Bugünün Saraylısı 2.Bölüm tek parça izleBugünün Saraylısı 2.Bölüm izle, Bugünün saraylısı dizisinin 2.bölüm 16 kasım 2013 cumartesi tarihli yayını. Bugünün Saraylısı 2.Bölüm seyret, bugünün saraylısı 16 kasım, bugünün saraylısı son bölümü kaliteli izle, bugünün saraylısı yeni bölümü indirmeden izle, bugünün saraylısı dizisi 2.bölümü tek parça izlesene

yani cokta guzel diil ama buyuk bir emek var

Cok guzel dizi gelecek bolumu merakla bekliyorum.

Cok güzel bir dizi bir sonraki bölümü sabırsızlıkla bekliyorum

çok güzel

iyiymiş gerçekten.savaş kızı resmen öpdü yaa.OHA!ama böyle olmazdı keşke neyse olan olan geçen geçti yapcak bi şey yok.gelcek bölümde ne olacak acaba……

Ya cok güzel dizi amam donuyor acaba hata benim lap top da mi?

dizi iyi hos guzelde,bu aysen hic oturmazmi bi disarda bi icerde her olayin icinde durmadan biriyle karsilasiyo kimse onun kadar birbiriyle karsilasmiyo bu ne ya

çok güzel bir dizi hatta süper inşallah hep devem eder hiç bitmez

konusu daha da güzelleşmeye başladı . iyi dizi …

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..

  • Tüm Kategoriler