07

Eyl

Fatih Harbiye 2.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Fatih Harbiye

Fatih Harbiye 2.Bölüm tek parça izleFatih Harbiye 2.Bölüm izle, Fatih Harbiye dizisinin 2.bölüm 7 eylül 2013 cumartesi tarihli yayını. Fatih Harbiye 2.Bölüm seyret, fatih harbiye son bölümü ücretsiz izle, fatih harbiye yeni bölümü kesintisiz izle, fatih harbiye dizisi 2.bölümü tek parça izlesene

Fatih harbiye cok heycanli göruniyor.

bu filmi çok sevdim

bence en iyi diziler FOX-da

Ben bu diziyi cok sevdim.Ozellikle Macite bayiliyorum.

Dizi cok guzel oyunculari cok iyi ama ben nerimani bu diziye hic yakistiramiyorum.. hic kanim isinmadi ona.. keske iki yakisikli erkegin mucadele edecek kiz daha guzel olsaydi

dizi çok güzel olacağa benziyo ve üstelik nerimanada bayıldım bence çok yakışmış role emeği geçenlerin emeklerine sağlık lütfen sonradan oyuncu değiştirmeyin çünkü herkes rolüne cuk oturmuş

daha izlemedim sadece geçiştirdim ama iyi bir diziye benziyor..

izliyecem bundan sonra..

Guzel dizi AMA neriman a kanim isinmadi

bende nerimanı ben de bu diziye hiç ama hiç yakıştıramadım çok daha güzel biri konulabilirmiş tamam Neriman güzel ama daha güzel biride geçebilirdi

suuuuuuuuppperrrrrrrrrr cok guzel seve seve izliyorum

2. bölüm sonuna dogru, nerimanin babasindan azar isitiyor ogdasina cikip aglayinca, hangi melodi caliyor bilen varmi acaba? Tesekürler

çok güzel bir film macit nerimandan vazgeçmemeli zaten filmin heycanı orada

O sarılma anı süper

Sarılma anı

nerimani cok guzel canim da duruyo gercektende pelin ic yakismiyo diziye macit ve neriman aski akediyorlar

harika dizi INSAALLAH devami da gelir super

çooook güzel dizi macide bayılıyorum maciti çok ama çok seviyorum lütfen final olmasın fatih harbiye dizizi çıktıyından belli izliyorum izlemeye de devam edicem

neriman ve macit çok yakışıyorkar

onların aşkı yakıp geçiyor inşallak aralarındaki pelin çekilirde aşk birleşir

sizi seviyoruuum

nerimanla macite bayılıyorum hele macite (kadir doğulu) kadir doğuluyu çok ama çok seviyorum en büyük hayranlarından biriyim nerimanla macit birbirlerine çok ama çok yalışıyorlar fatih harbiye ekibine ve show tv ye çooook teşekkür ederim yalnız lütfen karakterleri değiştirmeyin her karakteri hepsi inanılmayacak derecede çok ama çok güzel oynuyorlar. bu dizi hiç birmesin :) biterse çok üzülürüm her cumartesi günü hiç kaçırmadan izliyorum lütfen gününüde değiştirmeyin !! bişi daha sorabilirmiyim ?
* macitle neriman evlenebilirmi lütfen evlensinler
* kadir doğulu yada neslihan atagülle tanışma imkanımız varmı
* lütfen pelin bidaha nerimanın önüne engel olarak çıkmasın
* gece yatarken dua ediyorum inşallah bir gün kadir doğuluyla tanışırım diye en büyük hayranlarından biriyim onunla tanışmayı çoooookk istiyorum lütfen yorumuma cevap yazın

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..