18

Şub

Karadayı 19.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Karadayı

Sayfalar: 1.KSM 2.KSM

bu sıteyı cok swevdım … sekmelerdeki yerını aldı coktan…..

İBRAHİM günaydım | 18 Şubat 2013 Saat: 22:00

ADMİN, KARDEŞİM EMEĞİNE SAĞLIK SAYENDE DİZİMİZİ İZLİYORUZ
ÇORLUDAN SELAMLAR…

aşk meşk işlerinin bu derecesi diziye pek uymamış, ciddiyetini bozmuş ve üstelik mahirin karizmasını

diziyede hakime hanımada salihe hastayım

berşah gül izliyo

kıl kuyruğu selçukada üzüldüm

çok güzel bitirmeyin bu diziyi başka şeylerle devam etsin. nazıf kara çıkarsa bile. tşk

AŞK BU KARDEŞİM.BU İKİ İNSAN BU KADARMI BİRBİRİNE YAKIŞIR.BERGUZEL KOREL MİMİKLERİ ÇOK İYİ YAPIYOR.BU BÖLÜM HİÇ BİTMESİN İSTİYOR İNSAN

Cok guzel Film bir birbirlerinede çok yakışıyorlar kendinden alıyor insanı devam etsinler böyle her hafta süprizlere ayrıca ask bu filime çok yakışıyor. Bu filim bundan daha iyi olmaz

Ama o ayten i çıkara bilirler filimi bozuyor o kız Mahir’in yerinde ben olsam git de dengini ara derdim sen benim yanıma yakışıyormusun derdim zanlımca sapak kiz

nerden cikti bu dizi saskina cevirdi ,

admin süpersin her pazartesi izliyorum :D

Erdal abinin”de hakini vermek lazim mahire bir abi,arkadas,yoldas gibi ,yol gösteriyor(Ezeldeki kötü gariyan)rölunden sonra bu dizide ona yakisan rölünü vermisler tesekürler.Almanyadan selamlar

abi süperyaaa başka diyecek birşey bulamı yorum

mahir feride özellikle siz süpersiniz

insan gerçek yapsa anca bukadar yapa bilir yok yok bunu da beceremez .ama siz hakkıyla yapıyor sunuz

şu gerizekalı orhan nerden çıktı mahir bir pataklasa şunu da aklı başına gelse..

bu orhan ne ayak çözemedim git dükkanına kundura yap tipide uyuz arkadaş hiç ısınamadım serra bekliyoruz açıkla olayları

hakime hanımla salih bey birbirlerine çok yakışıyorlar ve çok romantik şeyler yaşıyor filim icabıda olsa ama bu filim hergeçen gün izliyenini filime bakmaya baglıyor süper olmuş filim devam etmesi lazım

bir dizi bu kadarmı güzel olurbe tekrar tekrar seyret dur çok guzel wallahi süperrrrrr

dizi on numara teşekkürler admin sayende yurt dışında anında tıkır tıkır izledik saatinde

Valahi azizim cok guzel bi bolumdu.. Ellerinize saglik.. Emegi gecen herkese cok tesukurler..

o geri zekalı canına susamış galiba

‘şu gerizekalı orhan nerden çıktı mahir bir pataklasa şunu da aklı başına gelse..” super yorum :D

Süper yorgunluğum çıkıyor sagol balali kardeş

Admin eLLerine SaqLik paSam harika olmuS Emege Sayqi iŞin en qüzeL yanida 2 partta fiLm bitiyOr baSka SiteLerde part 12 ye kadar qidiyOr ßu Sitenin en seviLen yönüde ßu zaten baŞariLariinin Devamini diLerim Admin

Admin oncelikle helal olsun size hayatim boyunca ilk defa Bir siteye yorum yaziyorum gercekten emegimize saglik.sanirsam bu yeni siteniz .

10 numara 5 yıldız üstüne ne dizi nede film taniyorum tek kelimeyle muhtesem.. yada nekadar övsem az gelir can cazım.. :)

Mahirin erkek kardeşi, diziyi bozuyor…gelecek bölümlerde babası tahlıye olursa, mahırın kardeşini öldürsünler, diziye konu çıksa..

orhan gibiler bok yoluna gider.necdetde abayi aytene yakmasaydi ayteni kötü yola düsürecekti.mahirin bacisida ögrencimi streptease cimi ne anlamadim,almanyada bile okula öyle kisa giyip gelen yoktu. ne bicim uniformaysa,yuh yani.

Oncelikle saygimi ve sevgimi sizlere gonderiyorum ben londra da karadayi izliyorum bu dizi delikanli adamlar ve serifli adamlar icin karadayinin rolunu birde evli bacisi cok cok cok beyendim hepinize tskler gonderiyorum urfali kadir

vallahi süperin ötesinde olmuşfilim bitmesin salih namıdigeradı karamahir vedeferide allah icin cok yakışı yorlar

dizi super tewekkurler her kese

kaldıkları yer dorukaya tesisleri gitmenizi tavsiye ederim bolu ile ankara arasında

sonunda Turqutunda goz yaslarini gorduk….
bele insanlar yalniz kadinlar ucun goz yasi tokur.
Azerbaycandan butun bu diziyi izleyenlere salamlar.

abi size zahmet rica etsem salı gününe alabilirmisiniz dizi kaçırıyorum ben hep :)

süper di

cancaazım turgut ağlaya ağlaya dönüp gitti ya :D

bu site harika. tşkler admin. emeğinize sağlık…

site sahibine tskler gercekten harika bir dizi iraktan bu site sayesinden dizi izleye biliyoruz saygi sevgiler

kenan ve polat neden birlikte bir dizide oynamıyorlar

ya bu orhan nerden çıktı,çok kıskanç.milletin başını belaya sokmaktan başka bişi bilmiyor ya!

Orhan başa bela geldi ya adaşım ama harbi uyuz eskiden ne hata yapmış acaba

Bu otelin adı ne acaba bilen varmı

ikenan ve polat tango vekeş gibi bir film yapmaları lazım bu millete armağan etsinler onlar gibi oyuncu artık zor gelir bu ülkeye

bu dizinin sonu hiç ii değil ,turgut savcı olmasa film hiç bir işe yaramazdı. efferin turguta adamım yaaaa

dizi izlemekten nefret ederdim. taki karadayı gelinceye kadar. karadayı beni dizikolik yaptı. herkesin emeğine sağlık

dizi süper ama aşk fazlaydı bu dizide

şu orhan mıdır nedir.bu karektersiz diziden bi çıksa yaa..

süper

dizi güzel bence gözden kacan şey ise biraz gizem olabilirdi mesela bakan ın yüzü saklı kalıp gizem yaratmak iyi bi secim olurdu dizi daha bi seyir kazanırdı.. yinede emeginize sağlık..

oncelikle bu kadar guzel bi diziyi bizlere seyrettirebilen emegi gecen butun canlara tesekkur ediyorum gercekten izlemeye deger super bi dizi kenan kardesimizde fazlasiyla rolunun hakkini veriyor herkeze basarilar diliyorum

bence harika bir filim inan pazartesi gelmesini sabırsızlıkla beklim ama tek bir düşündüm var sülüyman hüremle sevişiyor ferdide mahirle cok zor

bu orhanla bizim başimızda belyya girer bekle sen :D:D::D:D:D:D
bu arada site cok güzel elerınız dert gürmesın

kardeşim çok saol ya evde seyiredemiyorum bari böyle idare ediyoruzz çok saol yine..

salih ile ferdi hanım çok yakışıyorlar birbirlerine dizide en çok turgut savcıdan nefret ederdim taki orhan askerden gelesiye kadar adamda ne biçim bakış var öyle gıcık olmamak elde değil elime geçse bi kaşık suda boğacam :P

turgut savcı filmin en kötüsü ve en iyisi feride ve mirolu:D

Turkler diziyi cok guzel cekiyor ama sonunu iyi bitiremiyolar karadayi filmi en cok sevdiyim filmlerdendi en hosuma giden soz mamafi ve cancazim )))

dizi harika olmuş.Birde salih ve feride ne kadarda birbirlerine yakışıyor.

walla dizi mükemmel ama şu orhan denilen salak nerden çıktıysa tekrar deliğine girsin bence dizinin bütün güzelleğini bozuyo valla onun sahneleri çıkınca izleyesim gelmiyo ya çıksın diziden yada adam gibi bişey olsun çok saçmalıyor bence…

bız aılece mahıre hastayız bunların ıkısını bır arda gordumu dunyadan gecıyorum acayıp yakışıyorlar allah aşkına bı bakın

bayılıyorum ya ben bu dizeye emeği geçen herkeze çok teşekler..

dizi için çok tşkler …güzel bir site aynı zamanda..

bu diziyi kızlar izlemiyo herhalde yorum yapanlar hep sap bide erkekler dizi ilemezdi ama hoş dizi …

ya bir dizi bukadarmı güzel olur……bayıldım..

emeyi geçen herkese
teşekküerler…!

dizi süper bunun reytingi daha yüksek olmalı bence .. ama kadro genişletilmeli birazdaha

halit bey bence bergüzar hahimi bıraksın

her insanın içinde susturulmuş çocuk var bu dışarı yansıdığında ne olduğunu bilmediğin durumla karşılaşırsın lakin bunun adıda aşk olsa gerek

çok duygusala bağlandı dizi biraz aksiyon yükseltmek lazım. osmanlı tokatını çopaltmak lazım.

güzel iyi

ayten yetmezmiş gibi bide orhan çıktı başımıza yav ikisinden nefret ediyorum

Erdal abi hayat tercübesiyle mahire yön vererek mahirin icindeki zincirleri kirip herseyi oluruna birakti iyide oldu

slm karadayi severler mamafi film süper amma lakin su orhan ile ayteni bi taksiye bindirseniz de o tasiyide kamyon falan carpsa da kurtulmalari ihtimalini ortadan kaldisak nasil olur ki?

ayyy.. cok heyecanli… ;) – süper dizi..

orhanla ayten olmassa bu dizi dahada güzel olucakmiş

Tek kelimeyle mamafiiiiiiii cancagizim :-)))

şu orhandır nedir o gereksiziçıkarın diziden gerisi mukemel

çok güzel bitirmeyin bu diziyi başka şeylerle devam etsin. nazıf kara çıkarsa bile. tşkAŞK BU KARDEŞİM.BU İKİ İNSAN BU KADARMI BİRBİRİNE YAKIŞIR

az beyenen birisi olarak hikayesiyle konusuyle müziğiyle oyuncu kadrosuyle ve üstüne basa basa yazmak istiyorum KENAN İMİRZALIOĞLU ve BERGÜZAR KOREL HANFENDİYLE süzlenmiş abartısız hilesiz kusursuz bi emeğin meyvesi olarak çıkartılmış bi yapım emeği geçen herkese teşekkürler çok güzel beyenerek ve diyer bölümünü merak ederek bekliyor ve izliyorum TEŞEKKÜRLER

dizi tek kelime ile süper ötesi dizide bişey eksik oda ben

ben böyle ask filmlerindeki sahnelerde mimiklerini cok ustaca kullnabilen kadin görmedim

diziye bitiyorum harika bir hafta çok zor geçiyor.dizideki tek kötü şey orhan çıkarın gitsin

tek kelime ile mükemmel mamafi
fevkalade

bu dizi bitene kadar ALLAH’tan ömür diliyorum dizinin bağımlısı oldum emeği geçen herkeze tşkkrlr çok güzel olmuş :)

MAMAFİH TC NİN EN İYİ OYUNCUSU KENAN… ŞİMDİ EN İYİ OYUNCULAR DESEK KENAN ARTI BERGUZAR… BERGUZAR KOREL GERÇEKTEN MÜKKEMEL…KARADAYI SÜPER

DİZI DEDIĞIN BÖYLE OLMA SAHNEYI DOLDURUYOR GÜZEL INSANLAR KARDAYI KENDISIN ACIKLASA HAKIME HANIMA TADI KACARMI

orhan salıhın ışlerını bozmasın

ağ cancazım turgut sen ne dosyaları düredin ferideye bir evlenme teklif edemedin:)

mamafi rezil ve rusva oldu eyerki savcı efendi yerinde olsam diziden cıkarım mamafi

bu filmi men mehşur ettim

ben olmsam haciiflas eder

e savcı efendi dunya dikenli bir hayat sevenlerdemi kabahat yuru an gidersin
marmaraya savcı bey

admin senden rıcaam bır daha kı bolumde ask mesk olaylarındansa bıraz kavga doğüş olsun, umarm kırmassın benı,kenana kabadayılık yakısıo

hakikaten ilk 3 bolüm süperdi konu güzeldi sıradışı denirdi amason bölümler canın diziyi coluk cocuk dizisiyaptı yazık.

Tahmin: baş savcının adadaki evinde yaşayan kadın Nazif karanın akrabası olabilir,yani önceki davasından.Ayşe olabilir.

anadolu insani severse böyle sever,bizi anlatiyor sanki ,herkez kendini görüyor,ama mahir gibi susuyor

super bı dz hiç bıtmesın

süper ya abi

admin sitenizi çok beğendim ilk defa bir dizi donmadan ve 2 part izledim emeğinize sağlık başarılarınızın devemınımı dilerim

berguzar korel ve kenan mükkemel…. tc nin en mükkemel d,izisi bu dizi bitmesin hiç

cox geseng dizidir halal olsun bunu cekenlere. oyuncularida cox super oynuyurlar. azeraycanda beyeniyle izliyotuz

Dizi on numara emegi gecen herkeze tesekkur ediyorum.

Dizi on numara…Ayrıca Orhan adamım yaaa tam psikopat,herifte on numara oyunculuk var.deli bakışlı Orhan.

asıgım bu filme be hiç kaçırmam

vallahi diyorum ben böle sürükleyici izleyiciyi yeyecanlandıran büyüleyici merkla her saniyesini izlemek için bekleyen bir dizi izliyorum şahane bir dizi olmuş kenan ve feridenin ayrı değerlendirilmesi laım dizi içinde dizi izliyorum daha ne desem bilemiyorum fnenaaa ….

helal olsun bu filmi cekene esasda mahir sana helal olsun

yakısır kardesıme

KENAN BİRTANESİN

pazertesini işçiler memurlar istemez ben ise saatleri sayıyom tşk

kenen bey bunun gibi savcılar varmıdır………

bu aşk boşa gitmese 3 cocuk yapsalar dizi bitene kadar mamafi

Karadayı oyuncuları fotoğraflarına baktım.Bergüzar Korelin bir fotoğrafı var.sanat şaheseri.

bu dizide mahire bayılıyorum çok yakışıklı ve ferideyle çok yakışıyorlar turguta gıcık oluyorum serrada artık her şeyi açıklasa iyi olur

TÜRKİYENİN EN GÜZEL EN ALIMLI KADINI BERGUZAR TÜRKİYENİN EN KARİZMATİK EN ADAM GİBİ ADAMI DA KENAN İKİSİ AYNI DİZİDE …. İZLEN MEZMİ KARADAYI . KENAN İMİRZALI OĞLU SÜPER BAYILIYORUM ÇOK SÜPER DİZİ

süper bir dizi bayılıyom bende ben bile ferideye aşık oldum

admin kardeş önce emegine saglık deyom bu diziyide çoksevdim inşallah turgutun sonunu görürüz mamafii küçük nazifin oyuncu başarısına hayran kaldım

gerçekten çok güzel bir dizi izlenmeye deyer hiç kaçırmam kaçırdıım bölümlride bu site sayesinde keyifle izliyorum emeyinize saglık ve karadayı dizisinin tüm ekibine candan teşekkür ediyorum!!! ( bu arada dizi oyuncularını dizideki karekterlerinden dolayı kötü yorumlar yapan arkadaşar var lütfen daha dikkatli olalım sonuçta senaryo gereyi yapıyolar . tşklr :)

ya vallah bende bu mahırın kardesını hıc sevemedım yaa o guzel aılenın ıcıne nasıl sokuyorlar böyle ınsanı

emeğinize sağlık on numara bir site

mahir ile feridenin aşkı süper ya bu filmde

Gercekten süper Kenan helal sana

mamafi cancazım… uç biri kaldı

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..