30

Eyl

Karadayı 40.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Karadayı

Part 1 Part 1
Karadayı 40.Bölüm tek parça izleKaradayı 40.Bölüm izle, Karadayı dizisinin 40.bölüm 30 eylül 2013 pazartesi tarihli yayını. Karadayı 40.Bölüm seyret, karadayı 30 eylül, karadayı son bölümü hd izle, karadayı yeni bölümü indirmeden izle, karadayı dizisi 40.bölümü canlı izlesene

Bari bugün güzel olsun dizi 3 bölümdür kandırıyorsunuz seyirciyi hep aynı senaryo

Hadi hayirlisi!!!!!!!!!!

Sinan neden dürüst olsunki ? bir tane serefsiz savci yetmiyormus gibi birde kales sinan cikti .Mahirimin isi zor kales insanlan ugrasmak zor, savci turgutu hep sansi kurtardi ,sinansa sinsi,neyse ilerki dizilerde sinan boksuile Mahirse osmanli tokati karsi karsiya gelebilir,Filim ilerki aylarda deyisik yol alabilir,zira sinan babasinin yerini alacak gibi70 li yilarin sermayesi siyaseti karisti gibi.

Ya arkdas yönetmen seyirciyi sıkıcı bölumler cekerek sogutuyo arkadas olayları dagıtıyosun sırf dızıden 1 2 bölum daha cıksın die sonra toparlayana kadar insanlar sıkılıyo .. dizi basladıgından beri 2 3 bölum harıcınde hiç mi iyiler kazanmaz arkdas ya bi bölumdede olaylar kötülerın aleyhine işlesin .. hayır alkollümü cekıyonuz bölumleri cancağazım ya :))

iki yüzlü olacak isen en azından biri güler yüz olsun” sözü sinan için söylenmiş olsa gerek ;)

Başlıyorum İzlemeye Yonetmene ve dıer herkeze guvenıyorum ınş bekledıgım sey olur neyse ya catlıcam :D

Abdurrahman çelik | 1 Ekim 2013 Saat: 01:10

Budizi şimdiye kadar yapilan dizilerin en iyisi bukesin bnde baımlısı oldum halalsize be hakimehanimla mahirde bikavussa super olcak ama zorgaliba diziyi bozmayin boyle devam

Adalet Komisyonunda da kimse demiyo ki yurttaş gazetesinin oğluyla ilişkin var da hangi cürretle senin başkasıyla olan bir ilişkiyi lanse edebiliyorlar..?? bir diğer durum bir önceki bölümde Orhanı almaya gelen polisler ne kadar bi haber olabilir ki Mahir Karadan ki demiyorlar senin içerde olman gerekmiyo mu ne işin var evde diye..

Nezaman iyilerkazanmışkı şimdi kazansıın
kenanoynadoğı fililer herzaman güzelolur

ya sabır tası olsa catlar kardeşim bir nefes alalım da patladık allah rızası için bizede bi nefes verin kırız gecirecez

ama ya of ya artık mutlu olmak ıstıyoruz… bu flm bu kdr büyütme dıyenler olablır ama napıyım duygusalım kendımı tutamıyorum yeter ama ya yeter artık sonuçlansın ne zaman mutluluk olcak ? flm’ın son bolumundemı offfffffffffffffffffff

yönetmen dikkat okul formalari kizlarin hepsi dize kadar nedense songulun ki tam bir mini etek bu ne pehriz bu ne lahana tursusu

Artık yeter valla diziden soğudum gitti..çevredekiler de aynı..ajitasyonun yapacaz diye suyunu çıkardı senarist..izleyici olarak yorulduk ve bunaldık bu kadar kötülükten..hiç mi iyi şey olmaz abi..heyecanı gitti filmin..her haftaki bölümde olacakları artık birebir tahmin ediyorum..bir sürü yeni süper dizi başladı..Kayıp dizisi süper mesala

bazen diziyi uzatmak icin cok abartiyorlar diymi lutfen

FİLM GÜZEL FİLM TA 1BUCUK SAAT AGZINIZ ACIK SEYREDIYORSUNUZ PEKI BUGUN NAMAZLARIN 5 VAKTINI KILDINIZMI AHIRETTE NE CEWAP VERCEKSINIZ ALLAHIM DIZI VARDI CALISIYODUK YORGUNUM HASTAYIMMI DICEKSINIZ HER BIR NAMAZIN BEDELİ 80 BİN YIL AZAP HABERİNİZ OLSUN RUZGAR MÜSLÜMANI OLMAYIN

yeter artık be mahirde intikam almaya baslasın hep bi çıkmaza düşüo bıktık amk

SONUNAKADAR IZLERSINIZ HEYECAN MERAKTAN AMA DİNİ BİR SOHBET CIKSA ALLAHI ANLATSA BAKACAGINIZ SANIYE 5 SANIYE BAKIP GEÇERSİNİZ AMA FİLMİ GÖRÜNCE DEWAM AHİRETTE FİLM YOK AZAP VAR TEK KURTULUŞ ALLAHA TESLİM OLMAK TAMAM 5 VAKIT NAMAZINI KIL SONRA SEYRET HERSEYDEN ONCE NAMAZ NAMAZ NAMAZ

Ben o samar farida o maher cok seviyorum♥♡

ya arkadaşlar, bu nejdetin bi arkadaşı vardı ibo, o ne oldu uzun zamandır yok ortalarda. seviyodum lan ben o çocuğu.. :)

MUKEMMEL YA MUKEMMEL

mail adresim adımdır | 1 Ekim 2013 Saat: 13:45

hayat bu kadar entrika dolu mu bilmem ama diziyi her hafta izliyorum ve Kaderi ALLAH c.c. yazdığı için mutluyum …kaderi sizin yazar yazsaydı insanlar tarumar olurdu ….sizin yazar ne içiyor neyin kafasını yaşıyor bilmem ama adamın hayal gücü tamamen ihanet, ikiyüzlülük,yanlış anlama sonucu verilen büyük zararlar , sevilenin üzülme rekorları ile dolu…….rahmetli müslüm gürses bu diziden 50 tane şarkı çıkarırdı …….ama kendini mükemmel izlettiriyor kurtlar vadisinden bıkmıştım …..dizi kotamı artık sizin dizinizle doldurdum ellerinize yreğinize sağlık ….yolladım gitsin

bu hafta hıc hos deyıldı artık gerceklerı anlatan ne ıse onu ıstıyorum ben saygılar dadas devran

Siz bakmayn izleyicilere türkiyeda üctane harika dizi var karadayi kurtlar vadisi aski memnu sübersiniz karadayi bölümleri cok güzel gdiyo ellerinize kollariniza saglik sevgilerle.

bence sinan iyi biri o yardim edecek mahire ve ferideye ama suanda bu sekilde sinsi davraniyo bence o iyi biri!!!

yha bu diziyi uzattıkça uzatıyolar biraz heycan verin yha diziye . :)

Diziyi severek izliyorum sevenler kavusursa dizi biter bu yorumu yorum yapan arkadaslar icin yaptim yorumlariniz super hepsi kendince dogru elbette namazda kilariz

Sinan için iyi niyetli değil demiştim.adam msnysğın önde gideni çıktı.

Şuraya da soktunuzya din muhabbetini.. bi burası kaldıydı millet izin alacak adamdan namazımızı kıldık abi bi dizi izleyebilir miyiz diye.. git kendi dinini yaşa milleti nasıl istiyosa öyle yaşasın. sana mı kalmış onun ceremesi..

bence çok sıktı artık böyle giderse izlemiycem turgut savcının yaptıkları çıksın artık

guzel fılm

Mahir ne zaman başka renk gömlek giyecek.renklerin anlamını biliyoruzda bu kadar göze sokulmazki.siyah.gri beyaz herkes giyemezmi? Ayrıca yakışmıyorda Mahire mavi ve tonları.

öncelikle bu diziyi yazana gönülden bi teşekkür ediyorum gerçekten bağımlılık yapan bir senaryo :) izlerken kendimi kaybediyorum bazen kendimle ilişkilendiriyorum konuları bazı sahneler çok etkiliyor beni… özellikle mahir ve hakime hanıma büyük bi hayranlığım var bu diziye bağımlı olmamım tek sebebi onların birlikteliği dizi sonuna kadar bozulmaz inş gelecek bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum… Emeğinize sağlık… :)

hayatımda soluksuz izlediğim nadir dizilerden birisi ancak artık aynı senaryoların tekrarlanması hep kötü şeylerin olması sıkıcı gelmeye başladı. bu bölümde mahirin aftan çıkması inşallah iyi olayların habercisidir. :) ne diyelim

dizi süper de BU YORUM YAPAN KADİR BEY SEN NAMAZ NAMAZ DİYOSUN DA SENİN NE İŞİN VAR BU SAYFADA GİT NAMAZINI KIL UCACAKSIN

Namaz kılan burda yazamaz,burda yazan namaz kılmaz”diye bir kuralmı var.5 vakit namaz 24 saat sürmez,24 saat burda durulmaz. neden illede siz,biz yapacaksınız,uç noktalara çekeceksiniz insanları.
Namaz kılan uçmaz korkmayın çünkü namaz farzın edasıdır.
Biz burda karadayı dizisi için yazıyoruz.tartışma ortamına dönüştürmeyin lütfen. gezi bitti bu başlamasın.

yazmayayim diyorum ,dün yazdim yazim konmamis yinede yazayim biz anadolu insani neden hep kendimizi kritize ediyoruz surada iki dizi izliedik diye yadirganiyoruz, gezicilere ser ciktik ..kendimize skütmu gecelim Kadir kardesime sanami soracaktik bos zamanimizi nasil gecirelim diye,biz nerede ne zaman dinimizi eda edecegimizi senden ögrenecek degiliz insallah. dün sormustum yazim yok yine soruyorum sen bu siteyi nasil buldun demeki ilgin alakan var. Herkezin ayibi anlinda yazsa idi kimse kimsenin yüzüne bakamaz ,öyle degilmi unutma kardes!!!!,

Kadir namaz kilmayi hatirlattin tesekkurler herkes adina Allah senden razi olsun namaz kil denince saldiri mahiyetinde algilamadim sizlerde öyle yapin bence

neyse diziye gelince sinan hakikaten manyak biri ilerki dizilerde galiba serefsiz savci turgut elveda diyebilir bir sezon onun entrikalarini izledik artik gitmiyor onun yerine sinan gecebilir,ama onun kadar nasil kötü röl oynar zaman gösterebilir,sebeb turgut bir sekilde yakayi ele verecek turgutun ipini belkide sinsn cekecek babasinin izinde gidecegi icin onu ortadan kaldirir,feridede (safinaz)ona yardimci oldugu icin bu sefer hep ona güvenir. Ne dersin Bilge 61 ? senaryoya yakin temas etmis olabilirmiyim senin yorumun ne olabilir. selamlar Kral 55 SAMSUN

Sinan bana Kemak Sunalın filmindeki “Mazlumu getirin bana”sahnesini hatırlattı.Zannımca kendini dövecek birini arıyor.Tabii onun derdinin dermanı Mahir olacak.
Fragman çıkmadı bir tahmini olan varmı. Mahirin son sözünden sonra “başka adamın yüzüğünü takmana asla izin vermiyorum ” dedikten sonra Feride ne yapacak.Sinanmı gelecek ,mahiri iknamı edecek,yoksa tipik Türk filmlerindeki gibi herkes kendi yoluna gibi laf edip mahirin kalbinimi kıracak.bir tahmini olan varmı.neticede yüzüğü takacak.

Turgutun ipini sinan değil Mahir çekecek.Bakan bey,necdet,Turgut,kend iaralarında birbirini harcamaya çalışacaklar .Bunun sinyali ara ara geliyor.enson Ayten Necdet iişkisi Turgutla arayı gerecek.Bakan bey Çetin beyle birbirinin kuyusunu kazmaya başlamış bile.her taraf sakat

o kadir denen allahsizin Allah belasini vermis ceza olsun diye namaz adinda eyilip bükmesini emretmis,ben arkasina gecmiyim onun yoksa fena ederim hic afetmem.

sinan in ne yapacagini tam kestiremedim ama bakan beyin kuyusunun alasini kazacagi belli.bu sayede feride Hanim babasinin da bu isin icinde oldugunu farkedecek.merdan bey barut u haledecek tabi bir de mahirin kardesi var bence o da bazi bilgiler edinecek.icimden geliyor ki onu harcarlar.ama abisine büyük faydasi dokunur.merdan barut u öldüremeyebilir dalyan barut un oyunlarini farkedebilir ve dalyan öldürür bence dalyanin da büyük faydasi olur mahir e. neyse ya benimki de fantazi kurmak :)

inanın Kenan ve Berguzer olamsa diziyi izlemicem

bence çok güzel ama şimdi çok saçma olmuş bu flim

mahir ve feride kavuşsun artık tüm gençlerde dahil olsun

bak dennis ayip etin biz elestirdik ama hakaret etmedik eyilip bükülmek insallah sanada nasip olur ,adam icinden geleni yazmis olabilir ama alay konusuda lütfen etme ehli sünneti üzersin yani türk milletinin yüzde 80 Ögren!!!!

Manyak dedik sinan icin Mazlum yakistimasi 1 numara katiliyorum Bilge 61.
Bence yüzük takilmayacak,zaten feride bi hayli kizmisti ,mahiri ikna yoluna girebilir ama mahirin elbet bir bildigi vardir .Düsünüyorum bugün almanyada tatil aksama kadar az bir vaktim var biraz kafa yoracgim belki aklima gelebilir

Geçen hafta Tuncel kurtizin cenaze töreninin haberleri vardı.Bu habercilerin amacı sadece haberi dikkat çekecek şekilde vermek.Ölen o kadar önemli değil.Cenazeye katılan ünlüleri saydılar.Kenan İmirzalıoğlu,Kıvanç Tatlıtuğ,Cansu…Berrak…..vs. o kadar yıllarını sinemaya vermiş insanların adı bir kere bile geçmedi.Yılmaz Köksal gibi.O ölüncede haber yaparlar Türk sineması bir yıldızını daha kaybetti. diye.UTANMADAN.Bunu yapan Magazin habercileri değil.en çok izlenen kanalların ana haber bültenleri.

Kadir arkadaş .Söylediklerin çok doğruda.Uslubun yanlış.

mahirin aşkını kiseler anlamyor

Nişanı durdurmak isteyen Mahir, Feride’den hiç beklemediği bir cevap alır. Feride nişanlanır. Mahir’in Feride için kurduğu bütün hayaller yıkılır. Mahir için Feride’yi affetmek artık çok zordur. Yasin’in Mahir’e bir sürprizi vardır. Mahir hiç beklemediği biriyle yüz yüze gelir! Sonunda Mahir, Bahar’ın katili Seyit’i kaçırmaya karar verir. Babasını kurtarma yolunda Seyit’ten çok önemli bilgiler öğrenir. İlk defa cinayeti Yaver’in işlediğinden emin olur. Mahir Yaver’in kim olduğunu öğrenmek için aldığı bilgiler ışığında ilerler. Gördüğü manzara karşısında şoke olur! Turgut’un kaderi bundan sonra yeniden yazılacaktır!
41.bölüm özeti.Demekki feride Mahire” biz ayrı dünyaların insanıyız.Sinanla severek nişanlanıyorum” .gibi laflar edecek.
Turgutun sonu geliyor,yerini sinan alıyor.Galiba turgutu arayacağız. en azından sevimliydi.

.

Sinanın ağzını burnunu düz edesim geldi :D :D

Tabiki Turgutu ariyacagiz sonucta bir zengin züpesi ile isimiz var,feride sözde dogru bildigini yapacak nisnlana bilir ,ama sinan ferideyi fena halde kandiracak korkarim mahir sevdasindan uzaklasabilir, fazla naz asik usandirir.

bir bölümdede ağlama olmasın be ne olacak

offf SIKILDIM artik,hep ayni yerde gelip gidiyorlar sanki..sacmalamaya basladilar.

YAHU NE GADA Cİ

2 yıldır dizilerimi sizin sitenizden izliyordum ve çok memnundum fakat son zamanlar o kadar aşırı reklam almışsınızki izlediğimden diziden hiç keyif alamıyorum her dakika ekrana çıkıyor dizi keyfim kaçıyor reklamlarınızı azaltırsanız çok sevinirim yoksa başka bir site tercih etmek zorunda kalıcam saygılarımla

O AYAKKABI ALAN MÜŞTERİ BANA GELSE O DÜKKANDAN ÇIKAMAZDI NEDEN DERSENİZ ÜSLUBA BAK SEN KİMSİN Kİ O ŞEKİLDE AZARLIYORSUN İNSANLARI.

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..