24

Oca

Karagül 30.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Karagül

severek izledigim dizi butun oyuncular basarili benim en sevdigim karekter ozlem sevgiler

selam

cok seviyorum

süper

kara gül filmine bayılıyorum

cok sevdiyim dizilerden biride karaguldu bu dizide en cok sevdiyim oyuncu ebru dur ya ebru ne zaman bilecek ki baran onun ogludur

eleonora kamenova asenova | 25 Ocak 2014 Saat: 12:46

SUPER…..DIZI

maraqli kinodur

harikaaaaaaaaaaa

guzel dizi

en sevdiğin oyuncu baran çok iyi birisi

men azeriyem bu filme heyranam turkiyeye selam

Cox gozel bir dizi.xosuma geldi.men azeriyem.

COK GUZEL BIR FILM RESMEN FEVKALADE BAYILDIM MUHTESEMIN MUHTESEMI

bu.diziyi.cok.seviyorum.baranin.asil.annesina.kavusmaqin.istiyorum.urlar.dilarim.azarbaycan.

azerbaycandan.selamlar.basarilar.dilariz.oyunculara.cok.merakla.izliyorum.

harika yaaaaaaaaaa simdi eylence basliooo

super

çok güzel bir dizi oyuncular çok iyi ebrunun güçlü karakteri etkileyici

sizi cok seviyoruz bu diziye bakdikca cok aliyoruz

hayatarim benim

Kadriya ananin sayesinde biraz adillesiyor bu konak.Kendalin suclari teker teker ortaya cikiyor,fena SIKISTIköseye.özleme cok güldüm elindeki cantalarla kralice edasiyla merdivenden bir cikisi var :)) Borana helal olsun cok guzel kalbi var.iyiliklerini gizli yapiyor.gencler ne yaparsa yapsin onlarin uzerine öfkeyle gitmek dogru degil.Gencler hayati yasadikca ögreniyorlar.Ebrunun baranla paylasimi cok güzeldi.cok güclu oyuncu kadrosuna reji ve yapimciya emeklerinden dolayi tesekkürler.kadriye anayi cok seviyorum saygi ve sevgiyle ellerinden öpüyorum.

gercek heyetda da Ebru kimi qadinlar coxdu

SLM BENİM EN SEVDİĞİM OYUNCULAR KENDAL AGA ,SBEL,EBRU

SLM BENİM EN SEVDİĞİM OYUNCULAR KENDAL AGA ,SİBEL,EBRU

slm ben sizi canı gönülden kutluyorum

karagül çok güzel bir dizi ve ben bu filimle ilgili bir şey söyliyemiyorum :)

dizi gerçektem çol güzel özleme bayılıyorum baran kardeslerine sahip cıkıyo kan cek,yo tabiki narin iyice sacmalamaya başları grursuz oldugundan herseyini kaybediyo ve hakediyo önce kocasını simdide oglunu evlat gercek ama ana olan kişi yapmacık

gerçekten çok güzel bi filim muhteşem

marhaba ban sizi irandan seyr ediyorom karagulo cooooook seviyoroz tashakkorlar torkiya

super yaa ayseye gicik oluyorum yaaa keske baska bir oyuncu olsayddiiii ada da cok abartdi yaaaaa barana karsi kendal guzel oyuncuuu narinde keske biraz sakin olsa oguzla evlensinnn

bu dizi cok super ben azeriyim baku cok sevdim suuuuuuper.

Ya Bu Dizii Niye Hep Cuma Günleri Yayınlanıyor . :D Hafta İçi Her Akşam Olsa Olmazmı . Bu Diziyi Çokk Seviyorummm …

birdahaki haftayi hecanla bekliyorum

öğretmeni oynayan çok kaliteli oynamış ilerde daha çok görmek isteriz ve çok yakışıklııııııııııııııı

en sevdiğim karakter narin

mert yazıcıoglu cook yakısıklı beyenı yorum

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..

Karagül 30.Bölüm izle