23

Kas

Kayıp Şehir 10.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Kayıp Şehir

Kayıp Şehir 10.Bölüm tek parça izleKayıp Şehir 10.Bölüm izle, Kayıp şehir dizisinin 10.bölüm 23 kasım 2012 cuma tarihli yayını. Kayıp Şehir 10.Bölüm seyret, kayıp şehir 23 kasım, kayıp şehir son bölümü kaliteli izle, kayıp şehir yeni bölümü ücretsiz izle, kayıp şehir dizisi 10.bölümü indirmeden izlesene

dızı cok guzel

Emeğinize sağlık arkadaşlar…

BİRTEK BU FİLMİ TAKİP EDİYORUM lalla çok güzel bi film…

kadirrr cok talıı yaaa zehrayla cok yakısıyolarr :)

dizi daha erken saate alınırsa seviniriz mecburen netten izliyoruz.

yine cok guzel bolum sade asklar ve sehrin arka sokaklari bozmadan devam emegi gecenlere tesekkurler.tek problem cok gec yayinlanmasi neyseki internet varda izliyebiliyoruz.

ÇOK FENAYDI DÜN DİZİ

:D benım adım da mumyaysa hepınızı severım :D

sperdiii yhuu hasTayımm bu FiLmee <3Fovorimm<3 kadiR ve zeHraa

harika bir dizi annemle izliyoruz:)) kaçırdklarımı da burdn izliorm mutlaka

dizi birazdaha erken saate alınırsa sevinirim mecburen interneten izlemek zorunda kalıyom

hepsi çok tatlı ya zencide dahil (:

İrfan’da yarraga sürülecek akıl yok.

mukemmel olmus emegı gecenlerı kutluyorum

bencede jatılıyorum ebu gec oldugundan ınternetden ızlıyoruz

gercek ten çokı çokı gözel dizi ya ben de bende oyna makı ister dim dizi de iyi rol oynarım

Dizi fena motive ediyor :) emegi geçen herkesin ellerine sağlık.

Super dizi ama saatni erkene alsalar daha iyi olur lutfen

ERKEN SAATE BAŞLASA BİDE

super film.keşke her kez kader kibi olsa.istanbul da kötülük kalmazdı.ellerinize saglık

Behzat ç.ile çakışıyodu yayın günü değişti süper oldu benim için.

Behzat ç.ile çakışıyodu.perşembeye alınınca süper olmuş.

ya dizi çok guzelde kadır bu karektere hiç yakışmıyor saçmalık bence bu karekteri rolu enbüyük adilerri oynamalıtdı

dizi güzel,oyuncular da rollerinin hakkını veriyorlar bence dahası yok işte dizi budur…!

ayselllllllllllll tam kadın yaaa,felegin cemberinden geçmiş

quzeL dizi bayıLıyorum yaa :) kadir supersın basarıLarınızın dewamını beklerız :)

süper aysel taş gibi kız rolünün süper hakkını veriyor

dizi gerçekten mükemmel . konu sürükleyici ve basarılı bi kadro . basarılarınn devamını dilerim .bu arada ayseli tek geçerim =))

dizi tek kelimeyle süper en çok şu siyahi çocuğu sevdim daniel

ya dizi süper ayselle irfanı kıskanıyorum aynı benim gencliyimi anlatıyorlar bayılıyorum adeta ekrana kitleniyorum.günün deyil ama saatin deyişmesi kötü oldu.

süper her bölmünü izliomm

maacera devam ediyor kayip sehrin efsaneleri supersiniz

ya. bu dizi super ya valla

DİZİ ÇOK GÜZEL GERÇEKLERİ AYNEN YANSITMIŞLAR TEBRİKLER İNŞALAH DİZİ UZUN ZAMAN DEVAM EDER GÜZEL 4X4

ya dızının final yapilıcagını duydum dızı çok guzel fınal olmasın ya nolur

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..

  • Tüm Kategoriler