21

Nis

Lale Devri 70.Bölüm izle 21 Nisan 2012

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Lale Devri

Lale Devri 70.Bölüm tek parça izleLale Devri 70.Bölüm izle, Lale Devri 70.Bölüm, Lale devri dizisinin 70.bölüm 21 nisan 2012 cumartesi tarihli yayını. Lale Devri 70.Bölüm seyret, Lale Devri 21 nisan, lale devri son bölümü kaliteli izle, lale devri yeni bölümü full izle, lale devri dizisi online seyret

ya artık toprak cınarına geri dönsün bu bölümde yeter artık toprak dönsün lütfen yazarımıza sesleniyorum lütfen toprak cınara geri dönsün ikbal herşeyi öğrensin bu pisliklerin yeşimin yaptığını lütfen sizden rica ediyoruz toprak geri dönsün cınaraaaaaaaa

bukadar saçmalıklarla dolu bir filim görmedim zorla soğutunuz artık pes yani izlemicem yuh diyorum başka bişey demiyorum

cok sacma olmuş necip beyin roluu ayrıca konuşmalardasnda kurtulsun artık

burdan bu dizinin senaristine sesleniyorum hangi ruh haliyle yazıosunuz bu senaryoyu allah aşkınaa… Diziyi uzatmak için yaptıgınız bu saçmalığa son verin artık lütfennn..

toprak ile çınar barışsın

bu necip kadar aşağılık bir karakter görmedim herkese ahkam kesmeyi nutuk atmayı çok iyi biliyor am illegal işlerde üstüne yok beyefendinin gelinini öldürtür torununu kaçırır… bakalım daha hangi marifetlerini görücez

bu hafta izlemedim şimdi frangmanı izledim inşallah yeşim cadısı ölür teşekkürler avşar yapım

Cok sacma bölümdü, uzatmak icin ne yapacaklarini sasirdi bu senaristler. 71 bölümde yesime birsey olmuyor hepsi necipin oyunu sIrf cinar yesimle evlensin diye, bunuda basaracaklar. Bence sonunda yesimle cinar evlenecek. Ve yesimin yalanlari ortaya cikmiyacak.

diziyi çok saçmaladılar toprak çok salaklık yaptı çınardan ayrılmakla meydanı cadı yeşime bırakyı

bu ne ya sacmalık hıç ıyı bır şey yok hep olumsuz oluyoo dızıyı uzatmak için neler yapıyorlar sıkıyo artık bitecekse bitsinn..

ÖMRÜMDE BU DİZİ KADAR SAÇMA DİZİ İZLEMEDİM

yeşimle çınar birbirlerine yakışıyorlar toprak peşlerini bıraksın

evet arkadaşlara katılıyorum yeter artık.cevir cevir aynı sahneler izleniyor .evet hangı ruh halınle yazıyorsun .Diziden sogudum artık .herşey ortaya cıksın lütfen rıca edıyorum tadında bırakın artık güzel bir sonla bitirin

yorum bırakan kişiler ben aslında yeşimi seviyorum ama yeşim lale devri nden çıkıp muhteşem yüzyıla geçiçek walla yeşimin diziden çıkmasına 7 bölüm kaldı sanırım. ve nasıl olsa diziyi iyice abarttırıyolar e öyle yapıcaklar tabi çünkü dizi artık biter 7 yada 6 yada 5 bölümü klmıştır biter artık bu dizi 2 senedir oynuyor len

bence melisa haklı biter artık dizi

Haklısın eleanor hee buarada Louis’e çok selam söyle :))

allahım çok saçmaladılar vallahi ne diim

off saçma dizi

yeter ya bukadar saçmalık artık içine ettiniz filmin başlarda severek izlediğim diziden soğuttunuz mantıklı bişeyler bulun seyirci kaybediyosunuz sülalece izlediğimiz dizinden belki değişir umuduyla bi ben izliyom arada ama nerdeee

ya cınar ile toprak barışsnlarr

hayatta birşeyi çok istedinmi o ballanır yeşim cadısıda öyle oldu

çınar bu kadar kör olamaz . senaryo iyice bozuldu

toprak her zaman ki gibi uzaklara kaldı..süperdi

çınar ve toprak ikisinin mutlu olabileceği bir dizide oynasınlar bune ya yeşim ölsün toprakla çınar birleşsinnnnnn

artk diziyi severek izlemiyorum çok saçma olmaya başladı. ya çınar toprakla barışsın yada bitsin artık ne topraktan geçiyo nede yeşim sahasndan ayrılyo.

Artık dızı sarmıyor sıkılmaya basladık yeter toprakla cınar kavuşsun

Yesimi oyundan cıkarsınlar daha fazla yalancıya yer kalmasın ben topraktan yanayım

Cınarla toprak ne zaman kavuşucak

süperdi harikaydı her zaman izliyorum diziyi çınar çok yakışıklısın

ya basından beri cok severek ızlediğim bir dizi ama iyice suyunun cıkarttınız cınar rolunu okadar aptal yerine koydunuzkii olmaz yanii yazık oluyo bu fılmı buzamana kdar getirenlere seneryo duzelsınn bence yeter yanii yoksa kımse ızlemıcek bunuda ıstemezsınız heralde

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..