15

Oca

Öyle Bir Geçer Zamanki 98.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Öyle Bir Geçer Zamanki

Öyle Bir Geçer Zamanki 98.Bölüm tek parça izleÖyle Bir Geçer Zamanki 98.Bölüm izle, Öyle bir geçer zamanki dizisinin 98.bölüm 15 ocak 2013 salı tarihli yayını. Öyle Bir Geçer Zamanki 98.Bölüm seyret, Öyle bir geçer zamanki son bölümü bedava izle, öyle bir geçer zamanki yeni bölümü ücretsiz izle, öyle bir geçer zamanki dizisi 98.bölümü kesintisiz izlesene Alternatif;

cok guzel bi dizi her defa izleyende cok duygulaniyorum

mustafa karagülmez | 15 Ocak 2013 Saat: 23:48

benim bir sey dikkatimi cekdi bi bu dizi de deyil genelde hepsin deseslendirmede araya konan müzik konusmacilarin sesini basdiriyo konusmalardan hic bir sey anlasilmiyor yani insan bunu hic dikkate almadan mi bu müzigi araya koyuya pes dogrusu

Ozleyerek bekledigim tek dizi olmaya devam ediyor.Sabaha kadar yayinlansa uyumadan seyrederdim herhalde:))

cok güzel büyük bir keyifle izledim.Nikah olayinda cok güldüm.carolin yine yapti yapacagini kafasi hep kötülüklere calisiyor,sanki seytanla is birligi yapiyor.insallah zehra carolinin gazabina ugramadan bir an evvel iyilesir.süleymaninda artik özel bir hayati olsun.sedayla aralarinda ask baslasa ne güzel olur.oyuncularin hepsi cok basarili emegi gecen herkese tesekkürler..

karadeniz yemekleri cok güzel görünüyor.muzikleride harika..o an orda olmayi isterdim..

Yine bir harikaydınız.Tebrikler…

mükemmel bir dizi.işler iyice karışır hale geldi daha heyecanlı.bence baharla denizin kaçırılması olayı filizin işi.caroline gibi görünsede baharın ölmesini isteyecek bir kişi daha var o carolinedende tehlikeli.filiz.

ya bi kere o küvetten ayaklarını itince çıkabilir hadi diyelim ki ayaklarıyla ellerini bir bağladılar yine çıkar çok saçma olmuş ora. ama onun haricinde süper çok severek izliyorum.. deniz çok tatlı bu arada

Diziye yeni giren kişi (Arif’in kuzeni) Osman’ın o dolapta olduğunu nasıl anladı? O adamları nereden buldu? O adamlar Osman’ı arayan adamı nasıl buldu?

merhabalar çok beğeniyorum dizinizi aylin gittiğinde çok üzülmüştüm ama bahar yerini doldurdu çok sevimli bir kadın yağmurda çok tatlı maşallah inş baharına bir an evvel yetişir sevgi ve saygıyla başarılar

çok güzel bir dizi diziyi sonerler guzel yapıyor walla <3

Bu dizide ve Karadayı dizisinde kullanılan 34UM861 plakalı Renault 12 model arabadan başka yok mu acaba? Bu dizide Ahmet’in kullandığı araç, bir başka bölümünde sivil polisler tarafından kullanıldı, Arif’in kırtasiye dükkanına geldiklerinde. İçeride Osman ve Aydın’la Arif’in sohbet ettiği sırada gelen sivil polisler. Aracın gelişinde önde farklı plaka vardı ancak arkadan gösterdiklerinde 34UM861 plakası vardı. Biraz daha dikkat edilsin. Seyirciye saygı lütfen. Aynı araç Karadayı dizisinde sivil kılkuyruk polis tarafından kullanılıyor. Lise önünde bekliyor felan. Başka Renault12 kalmadı sanki….

baharço şeker tıpkı aylin gibi hareketleri var deniz çok tatlı gelecek bölüm bahar ile soner mulu olsunlar artık diziyi onlar güzel yapıyor ya muhteşem

Yani bahar küvetten cikdiktan sonra üstü basi yine kuruydu asil yas olmasi gerekdi ama neyse!
AMA DENIZ COOOOK TATLI!!!

ben cok mercediyurum ne olcak

çok güzel bir dizi sıradan şeyler yok her bölümünü sıkılmadan izliyorumda bu son bölümde çok heyecanlı bitti :)

bu bolum de bir harikaydi

men azerbaycandan- cox sevirem bu dizini hic bitmesini istemirem- ilk dizidirki hec bir bolumunu kecirmirmeden izleyirem, supper bir dizi yeni

ya zaten bizim insanlarimiz okuzun altinda buzagi aramayi cok seviyorlar size ne arabalar ayniysa niye arayi burayi didiyorsunuz sahsen ben cok begendim bu bolumu 28 senedir kar gormuyorum okadar keyiflen izledim anlatamam karalin cok kotu bir cezayi hakketti

Arkadaşlar neden öyle konuşuyorsunuzki sonuçta senaristler ve yapımcılarda mazot alıp vergi ödüyor. bi reno12 arabasına okadar takmayın

MUHTEŞEM ÇOK SEVDİM

buraya mesaj yazanın göt damarını sikeyim kızlar be sikim kalktı gelin sizi sikeyim nolur ah uh deyin bakacakkadı durmuş demirel orta okulunun önünde bekleyom cevap yazın bekleyom gelecen gelmeyecen diye

çok süper yaaa:D:DBayılıyorum valla bu diziye!!!:D:D:):)

Cok guzel bir dizi. Bu dizide en muhtesem oyuncu kahraman sadik birisi bence Suleyman.

ben bu filmi her hafta izliyorum çok seviyorum çok güzel bir film

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..

  • Tüm Kategoriler