18

Eyl

Pis Yedili 82.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Pis Yedili

Peker sarisin ceset bulundu dedi ama guncicekin saci artik sari olmadigi icin guncicekin cesedi degil baska birinin cesedidir bilginize…….

İlk yorumlar bendeb dizi guzeldi civittilar eskisi kadar guzel degil ….s..d.d.d.d.

çok güzel bir dizi tavsiye ediyorum :)

bu gun yayilanacak

bebce o sarışın ceset cimbom deyil

fatih çokkk gıcık diziden çıksın

şimdi izliyim

bence çok güzel bir dizi bugün yayınlanacak bende herkeze tavsiye ediyorum

bence de ck guzel bi dizi
ama pasa donsun artık

orco olmasa izlenmez bence

O gicik su gicik diyenlere onlar oynamasa dizinin zevki nerede??

YA Yeni ßölümü kaçırdım ama İnternetten İzlerim kesinlikle ßakmadım Ama Çok Eminim ßaksaydım Çok Gülerdim orçoya ßu Arada Pis Yediliyi Ve Seneryoya Yönetmenlere ßurdan Selam lar :D İyİ Geceler Sizi Çok Seviyorum Pis Yediliiii

Pis Yediliye Canımı ßile Weririm WArmı Ötesi

Cok guzel seriyal .bence orco olmasa hec tuzu kalmaz pis yedilinin cok gulmelidi orco cok hosuma gediyir bravo sizlere

Bakuden herkese selamlar dostlar

bu bölümde çok fevkaledeydi kuaför hanımfendi kızını sanki eski sevgilisi kaçırmış gibi ona demediğini bırakmadı,sinirden içim içimi yedi düşman yanı başında zenginlik delisi birisiymiş varsa…

cıvıtı diyenler demeki kendileri cıvıtı

ben hepsini izledim ama acaba fatih kimi vurdu

pisyedilinin cimbomu bulunacak

dizel abiye çok güldüm ammaaa gerçektnde sivilceleri nasıl çıktı bee

BENCEDE FATIH COK GICIK AMA INSALLAH TABANCADAN CIKAN KURSUNLA KIMSE ÖLMEZ

Ya ipdaddan girdim die izleyemiyorum ya Ben combo in hastasiyim kendim de galatasaay liyim fenerbahce en luck rakibim hattarakibim bile detail her Kevin pis yediliyi isle easing tvsiye edge rim harika bir film hadi bye gorusuruz similar bilgisayarimdan gireyim Bari

bir kere kurşun 1 el sıkıldı kim vurulduysa yaşar merak etmeyin. tabi kalbine yada beynine gitmediyse…

kartraf en iyisi

mencede sariwin ceset guncicegin digil

Cimbom sarışın değil la ADS:AS

arkadaaşlar yayında bir şey oldumu??

sizde bi ökzlk var ama hee günçiçek deil tabii günçiçek fatihin elllerinde bence dizinin devamı şöle olcak; fatih ilen gnççk evlencek ama günçiçek evet diyemeden GÜNEY GELCEK

BENCEDE FATIH COK GICIK AMA INSALLAH TABANCADAN CIKAN KURSUNLA KIMSE ÖLMEZ

cimbom kurtulacak inş.

ALLAHIM BU NE YA FATIK AZ KALSA KIZI OLDURUCEK.YANI GOZLENIR FATIHDEN.

yaww süper olmuşşş agzınıza saimi jiletledim resmen mçok repçi gördüm ama bu kadar güzelinii görmedim mükemel linde üs tü artık diyecek bişe bulamamıyoruum bu kadar yani :D

rumu pis bkmayın bu film mükemel benceee

Men pis yedilini sevirem

fatih çok gıcık biri inşallah o kız cesedi cimbom değildir

bu film harika

ben bunu çok izledim ama filmi yapıcısına çok teşekür ederiz

aga kesin cimbom vurulcak

güzel

elçinii çokkkkkk seviyorummmmmmm inşallah elçin ceyhunu affeder yine çokkkk mutluu olurlarrrrrr bir de cimbomdan ben ilk bolumlerden gıcık kapptim ama şimdi acıyorum ona

kötü bir son du ya rüzgar vuruldu gelecek haftai cok merekediyorum 83 bölümü :D

pis yedili iyi bir diziydi ama artik esgisi gibi deyil

o …… fatih çok kötü ve gıcık silah cekiyo rüzgara ondan sonra da abonemiz aloun diyolar filmin devamını göstermiyolar ya bu nası iş o anda ölüyodum heycendan kestiler filmi ben sizin …….. of be abone nerden olcam şimdi ben

pis yediliyi ck seviom herkesede tavsiye eediyorum pis yediliye o kadar bağımlı olmuşumki izlemeyin kıriz gelio ağlıom resmen bence herkaz izlemeli

her sarışın sarı saçlı olmuyor kahverengide oluyor!!!

çok güzel bi dizi paşa gelse cok güzel olur

gülçiçek ablaya çok üzüldüm
onlan güney abi çok yakışıyor
ama güney abi gitiği için üzüldüm,
gülçiçek abla perişan oldu
çok üzüldüm

orço orço orço 2 oo ile haybiii olmasa izlenmez

gün çiçek <3 rüzgar

nolur bitmesin bu diziiiiiii

acaba kurşun kin
me vuruldu güney gel artık ancak cimbomu sen kurtarabilirsin ama o kurşun rüzgara gitmiş olabilir

seni severem güney niye çıktın filimden sensiz tadı çıkmıyor flim yinede çok güzel bir flmlim buuu <3<3<3<3

günçiçek rüzgar aşkı bittimi yoksa dizelde esmayı terk etti yalnız çok komikler esma sultanın akıllı evi çok güzel olmuş oradadizel ile yaşarlarsa çok komik olur

wala bu diziye laf yok atanlarda omlara artık ……………… bişiler

bence fatih diziden cıksın ve rüzgar ve gülçiçek sevgili olsun

rüzgar <3 gün çiçek

güzel ama son kısımı çok heycanlı çarşanba gününü bekliyecegiz…

Çok güzel filim

haftayı beklıyom

dizi guzel ama fatih kötü pasa nedre

biz fatihle evlenirken pasa gelcek

harbi adamın dibii

Günçiçek Kurtulur :D ama bu dizinin artık suyu çıktı :D :D :D

dizel tam adam valla arızanın kralı

Orco Olmasa Bu Dizi Izlenmes.. Abiler. .Gercekten. Orco 1 Numara Haybbi orco iki oyle Neler Yapiyorum BoyLE .Astim Kendimi .. xD.. Ben Bulgrstandanim.. we De Orco Cok Seviyorum… Bu Dizi Devam etsin..Bence.. :)

MEN BU DIZIYI COK SEVIYORUM NOLUR BITMESIN

süper hep izliyorum

Admin veya arkadaşlar nasıl abone oluyoruz.

ben pis yediliyi çok seviyorum ve bazı sıralar bakamadığımda sonra izliyorum

harika bir film

flim çok güzel ama bu fatih çok gıcık

oo GÖZLER yakaRR..

Fatih cimbomu 3kere kaçırdı
fatihle cimbom birbirlerine yakışmıyor ama rüzgarla cimbom birbirlerine yakışıyor ruzgar cimboma çıkma teklifi ediyor

arkadaslar ben pis yedilinin bir bolumne 4-5 defa bakiyorum kunku cok seviyorum bu arada be georgiadan yani gurcustanan yaziyorum sevgilerle deniz

Əla kinodu

hergn yaklaşık 7 kere izliyorum

çok güzel bide şu esmayla fatih olmasa

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..

Pis Yedili 82.Bölüm izle