06

Nis

Şefkat Tepe 105.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Şefkat Tepe

sahin gerçekten öldümü ben daha izlemem diziyi

bu bölüm çok kötü yaaa……keşke şahin ölmese ….bakalım nasıl olcak :(

bncede şahinsiz dizimi olur…haa aslı yıda dövdüler oda giderse bnce bu film izlenmez
(((((:

.Şahin öldü yaaaa :(:(:(:(:(:(:(:(

cok guzel dızılerı buradan ızle

cok tesuf ki oldu yaaaa cocuqlar uzuldunuzmu

şahinsiz film izlenmezvaalla

bu ekıp dagılırsa bu dızı cekılmez burdan engın koç yönetmen seslıyoruz admın ıletırsen cok sevınırız bu sungular ekıbı oldugu ıcın seyredıyoruz aılece sungunlar tımı dagılmsın rıca edıyoruz sahın gerı dönsun yoksa ekıp fılmın bır anlamıda kalmaz dızı cekılmez dızı tadı tuzu kalmaz sahını ıstıyoruz gerıye sızlerden rıca engın koç yönetmenı ıletın

aslı kurtu

Hayir sahin olmuycek ruya bu

sefkat tepeyi çok seviyorum

bidaha bu diziyi izlemem :(((((

ben sayorum sahin olmedi

Şahin ölürse peki aslıya noulaçak bence Şahin olmasa Aslıda olmaz o zamanda diziyi izleyen kalmaz…

bugüne kadar hiç kaçırmadım ama bugünden sonra hiç seyretmiyecem şahini öldürdünüz yönetmen arkadaş duy sesimizi sungurlar ekibi dağılmaz şahini istiyoruz

Arkadaşlar ben Ertuğrul şakarım

benden size küçük ama mutlu bir ipucu :))

- Şahin 3 bölüm sonra geri gelecektir, ölmedim kaza oldu senaryosu ile.

Sevinenleri görebilir miyim?

NOT:Ben Şahin öldü diye ağlamıştım.Şimdide ağlıyorum.Ama sevinçten.Ve şuanda aklımdan şunu geçiriyorum.Bizim Yağız oğlana kolay kolay bir şey olmaz ;) HAKSIZ MIYIM??? :D :)(:

kordon abi doğrumu söylüyon allah aşkına

Asıl bu film kordon öldükten sonra seyredilmez..

engin yönetmenim belki okursunuz yazdığımı ama ne olursa olsun şahini geri getirin o kadar güzel bölüm olmuş ki 105.bölüm oldu hiç kaçırmadan izledim bu bölümde ağladığım kadar ağlamadım.askerlerimi ve şahini getirin bize lütfen çok uzatmayın….

sahin siz bu dizini tati tuzu kalmaz birde su dikatimi cekiyor neden artik celil asubayim terfiye etmiyolar hep serdar yüz basi bas rolerde oynuyor

ben askeriye bukadar dikatsizlik görmedim ya yol gecen hani gibi olmus elini kolunu saliyan giriyor

sahin öldu bu dizi cekilmez ben bırakı yom arkadas zaten sahınsiz bölum lerin tadı cıkmıo

şahin öldü ya

ölmüsse ölmüstür o bakmiyacam diyen insanlar hiç olmasa bile acaba geri dönücek mi diye dizi ye meraktan bakarlar hiç bak miyacaz etmiyecez diye konuşup ta yalan söylemeyin ben bu dediklerim de hepsin de hakliyim

şahin 1 ay izin almış ve mutlusonla geri dönecek offf 1ay da geçmezki neyse dönecek ya siz ona bakın .

bence sahin olmemisdir

beylerrr adamyaa diziden ayrıldıı yada ölmemeiştir gecen seferde aynısı olmuştuu yaaa

Kordon celil ve şahin sizi çok seviyorum

lütfen şahin geri gelsin yönetmen abii yoksa buu diziyi izlemem bir de herkeze izlemeyin derim şahinnn gelsinnnn lütfen 107 bölümde girsinn lütfenn hattaa aslıyıda oo kurtarsın..

olmez olemez mumkun degil

Şahin ölmedi bence

bencede yagız oglana bırsey olmazzzzz

çetin mehmet çetin | 7 Nisan 2013 Saat: 10:33

şahin ölürse dizi bitti demek yada şahin 2 gelecek yoksa bu dizinin bir anlamı olmaz.nazlı neden o 3 köpeği indirmedin kendini bu şekilde feda etmen biraz mantıksız çok pasifleşdin . kordan sakın ölme sensiz asla bizleri sen bagımlı yapıyosun zaten bu diziye senin o mübarek ellerin dert görmesin sen o osmanlıyı vurduğun an varya derin bir nefes derin bir oh çekiyorum serdar yüzbaşım biraz daha sert olman lazım yada kordona karışma bazen orman kanunları iyi oluyor herkese saygılar

tabikide şahin ölmez arkadaşlar elbet geri gelecektir ama uzun sürebilir

güzel hemde cok güzel

haklisin…

hayır sen erturul deilsin yalanda söylüyorsun

SEVKAT TEPE SIMDIYE KADAR IZLEDIYIM 1 NUMARALI DIZI

tabutcu kordon seni ve serdari ve sahini cox ama cok veviyorum serdara ve sahine ve kordon celile kolay kolay olmez ben size inaniyarum benden size kucuk bi opucuk

sahini kim oldurdu sahin olurse hic kim bu diziyi izleyemez sahini geri istiyoruz

ben kordon ve serdar ve sahini cok ama cok seviyorum ben size inaniyorum benden size kucuk bir opucuk

sahin olurse hic kim bu diziyi izlemez sahini geri istiyoruz

ben inaniyorum size yani sungurlara kolay kolay bi sey olamaz

serdar ramazani afff ederse ben cok sevinirim serdara kucuk ricam var ramazani aff etsin nolur

şahin gitti daha ben bu diziyi izlemam

yaa sahin olmesin o yokmu dizi cok ben oluyo

şahinn! ölemezzz! ben bu filmi bir daha izlemeyeceğim timciler dağıldı bu filmin anlamı kalmadıııı!

Sahin ölmedi faceden duydum sahinin sınavlarından dolayı diziden cıktı yakında yine sahini bekleriz

Ertuğrul Abi bu diziiyi hiç kaçırmadan izliyorum . Tek sungur değil biz türk milleti olarak bi aileyiz. Hepimiz Türk bayragımızın kanımızın altında gururluca yaşıyoruz. Tek Türk İnsanı kalıncaya denk Bu BAYRAGIMIZIN altında şerefimizle yaşayacagız. Bu diziyi ilk bölümünden itibaren izliyorum ve bu dizide oynamayı çok ve hep istiyorumm. Saygı ve Sevgilerim ile.

bu haftaki bölüm hiç heyecan verici degildi ve şahini ölmesi kötü bence

şahin ölmedi bence onsuz film olmaz bir bölümünde aynı rambonun senaryosu olmuştu

sahin ölürse bir daha asla izlemem

şefkat tepe cok güzel dizi cok seviyorum şahin ölmedi aslı kendini boşuna teröre verdi ama şahin geri cıkacak ortaya benim şahine güvencim sonsuz aslı naptın sen ya oF ….

ölmedi

ben şahin dim izledim ama ŞAHİNSİZ VE ASLISIZ FİLİM OLMAZ KEŞKE ÖLMESEYDİ (ŞEHİT) OLMASAYDI KEŞKE FİNAL DE GÖREMİCEĞİM …

NOT:ertuğrul haklısın

ya şahin bide aslı ölmeseydi keşke

insallah sahin olmez o olurse bu filmin bir anlami kalmaz haaa sungurlara gelince sungurlar o filmin koprusu kopru yikilirsa hic bir insan sefkat tepe ye bakmaz

şahin kesin ölmedi

ŞAHİN YERİNE NAZ’A ÖLESEYDİ YA :( ŞAHİN ÖLMESİNN

şahin öldüğünü duyunca qözüm doldu :( filimin tadı kalmaz yaa .s

şahin ölürse ben filmi izlemem

arkadaşlar sahin sinavları için bir sure filmde olmayacak

çok abartılı bir dizi

aynen sahıne hıc bsy olmaz arkadaşlar bosa uzulmeyın ama aslı olebılır

şahin ölmesin birden ortaya cıksiin aslıyla evlensinler timin keyfi yerine gelsin

ya sahin olemez olse dizi benim icin biter

Şahinin Araba Kazasında ÖLmesi çook Saçma oLmuş İçimden Bi ses Şahin Bi kaç Bölüm sonra Geri Gelicek…

tabutcu celil

Şahin ölse ne olucak şahin babanizmi sizin alla alla

şahin öldüğünü göstermediler artık kimse izlemez

bir daha ki bölüm şahini ortaya çıkarsınlar aslıyı döverken şahin gelip aslıyı kurtarsın sonra ikisi bir olup kordon gili kurtarsın

adım yok be hacı | 7 Nisan 2013 Saat: 22:18

sahin gelip arkadan teroistleri vuracak sungurlar kurtulcak hr zaman ki şefkat tepe klasiği

cok güzel dızı

ÇOK ABARTLIIIII BULUYYORUMMMMM ŞU naza nın maskesi çıksın artık

şahin çıkarsa bu filmi kimse izlemez bence

dizi iyi dizi ama saçma yanları cok celil kadın dovuo asker gelıo kadına bişeyın warmı dıo onu rehin alıp kacıo cok sacma daha mantıklı bişeyler yaparsanız sevinirim

iyi şaçmaladılar bir nazadir gidiyor artı en mantıksız olanda şahının ayrılışı herkez yakalanıyor ama bir naza varkı ne ölüyor ne yakalanıyor ne kadın mış ama dizinin haltını cıkardılar askere takviye yok teröre var nasıl matıkla çekim yapılıyorsa artık deletin hekopterleri infilakmı eti takviyeler gelmiyor

Şahin ölurse ben bu filmi izlemem

şahin ölürse dizinin tadı kaçar şahsen izlemem azat odasence bizce öyledeğil

arkadaslar sahin olmez kormayın onu yıne kurtulur:)

arkadaslar üzülmeyin sahin kurtulur:)

insallah Sahin olmez

şahin ölürse bn artık bu diziyi izlemem . bnce şahin geri gelsin . yoksa bn artık bu diziyi izlemem izleyenlerede izlememelerini söylerim . leylayı öldürdünüüz zaten dizi orda koptu bağrı şahini ldürmeyin .

lan şahin ölürmü

Şevkat Tepe Hayranı Muck :* | 8 Nisan 2013 Saat: 13:36

Meleğim ASLIM canım şahin öldü :((( kötü oldu

şahin çıkarsa bu filmi kimse izlemez

şahin öldü aslı çok özüldü evleneceklerdi aslı perişan oldu

SİZİ ÇOK SEVİYORUM SUNGURLAR…???!!!

dünyaların tüm filimleriden en cok bunu izliyorum ben

en cok sevdiyim filim

ŞAHİN ÖLSE DİZİ BİTTİ SAYILIR

şahin ölemez ben büyüyünce sungurlar timi olucam ya da özel harakat nizama adanmış ruhlar gibi

sahin oldu?

çok saçmalamaya başladılar kurtlar vadisini de geçtiler,şu naza yılanında ki şasn gerçek yılan da bile yoktur ya ne ölmek bilmeyen bir kadın,sungurlar timinde bütün çocuklar öldü başroller bir türlü komaya bile girmediler ….

kordon abi sahinin olmeyeceyini biliyordum

13 nisan sefkat tepenin 106 bolumudur hemen izleyin kacirmayin!!!!!!

şahin diziye geri dönsün yoksa izlemicem kaç kişi burrada dükkanda 15 kişi izliyoruz şahin diziden çıkarsa kimse izlemeyecez burradan yönetmene sesleniyoruz şahin geri gelsin biran önce şahini bekliyoruz SESİMİZİ DUYUN YÖNETMEN < ŞAHİN MUTLAKA GELSİN YOKSA DİZİ HİÇ ÇEKİLMEZ ASLIDA ÖLMESİNNN

bence sahin olmedi

bende cok seviyorum bu filimi artık şahinden aslı ewlensin yaw ben antepden 27

şahini çook seviyoruz işalah ölmemiştir onla aslı birbirine yakışıyorlar ben aslı gibi olucam timlerin arasına timçi olucam

hicbir bolumunu kaciirmadan izledim..sahin olmazsa olmaz.

şahini geri istiyoruz şahinsiz bu filmin hiç bir tadı olmaz şahin .bu filmden çıktığı zaman zaten bu film izlenmez..sayın yönetmen engin bey lütfen şahini geri getirin.

şahin ölmedi bu timi ve aslıyı kurtaracak her iddasına da qirerim şahin ölürse aslıda biter filimin bi zevki kalmaz dediqim qibi şahin burda çıkacak taramaLı p-8 iLe ortalıqı toz duman edecek belki filmden çıkmışta olabilir çünkü naza kahpesi ile anlaşamıyo sette olurya yönetmenin tersi ne qider şahine yol verir ama inşallah çıkmamış tır.

onnumaraın doktor

.şahin öldü aslıda ölürse bu film daha izlenmez bak demedi demeyin.gerci kordon var ama yınede sarmaz.

sahin olmedi

bu film bitmez arkadaşlar

sahin oldu die film izlenmicek die bi anlami yok herkez diziden cikar bunu akliniza koyun sahini sevmis olabilirsiniz ama sahinsiz yine film guzel olur

sahin oldu herkez uzuldu ama sahinsiz bile guzel oalcak film bakin gorun ama inaniorumki sahin olmedi sahinin sinavlari var die 4 5 gun filmde olmicak

şahinsiz olmaz

bunu unutmagin serdar sahin kordon olurse benim icin film biter ama sahin olmedi sahin yasio daha sahinin yuzunu gormedik gormeden oldu dionuz olseydi yuzunu gorurduk belki baskasidir

edd servet bunda hakli

kurtlar vadisinde polat oldu bilioduk ama 4 5 bolum sonra ortaga cikti
iste sahinda 45 bolum sonra cikicak ortaga

4 5 bolum sonra sahin ortaga cikicak :d

simdi kolay gelsin size i film izlemeler arkdaslar yha :D

şahin olmadan yaşıyamam lütfen ölmesin celilide seviyorum onun karısının ismi ece dir şahin evlimi

ben bu filmin hastasıyım böle bi asker olmak istiyorum 104. bölümde nasıldı mahmutla sungurlar aslında plan yapmıştı doktor bilmiyodu plan olduğunu :D bence şahin geri döner şahinsiz olmaz

doktoruda çok seviyom birsürü yorumu okudum çocuklar bence şahin geri döner bakmayın

Off Şahin abi birde 107 bölümdemi gelecek.Dayanamam ben ya.

Hem de çok seviniyorum ki şahin abi geri dönücek

şahin ölürse ben bidaha izlemem bu filimi yaa

ben izlemem şahin öldüyse bu filime bakmam bidaha yaa

şahin ölmüyor yalan haber veriyorlar çünkü çok sonra oynanacak bir bölümü gördüm şahin ve aslı kamyonun içine tıkılıyor

şahin ölemez öldüğü an filmi kapattım şefkat tepe izlenmez

bu diziyi sonuna kadar izledim bitene kadarda izlicem insallah bitmez herzaman devam eder

YA SAÇMALIK OLUR ÖLDÜ İSE ŞAHİN ÖLMESİN KARDEŞİM İZLEME SAÇMALIK OLUR ÖLMESİN İLGİLİ KİŞLERİN DİKATİNE

arkadaşlar hep şahin hep kordon eğer sanaryo da serdar mert ve doktor da olmasa tadı çıkmaz tamam katılıyom sizlere ikiside güzel oynuyorlar ama onların yerini de kimse alamaz

şahin ölmesin ya onsuz filmin ne keyfi olur :((

şahin ölürse dizi biter

Bu bölüm çok güzeldi biraz da olsa Çanakkaleyi hatırlattı

ben cok sevıyorum bu dızıyı ama bıraz daha gercekcı olsa ıyı olur bence artık nazanın olmesı lazım cok uzadı bunun hıkayesı bıseylerın degısmesı gerekır bence hep aynı sahneler operasyano hep aynı kısıler cıkıyor bıde kamafılajlarınızı degıstırırsenız daha guzel olur

eger sahin evliyse karisi hamileyse gercek hayattta filmden cikmak zorunda kalabilir

filmin tadi kalmadi mk hep ayni kisiler var biraz filmden ciakrtin adamlari

arkadaşlar şahin ölmüyor film heyecanlı olsun diye yapıyorlar ama SERDARsız film olmaz çok yakışıklı

bence naza artık yüzünü açsın yüzünü görelim SERDARI sevdiğini ona yanlışlıkla söylesin

naza yüzünü açsın

ya serdarın face si varmı bilen paylaşsın

arkadaşlar Ben MERT kılıç( mehmet korhan fırat)şahin filmden ayrılmayacak geri gelecek o gelişi süpriz olacak

doktor size daralmış kimse onu sormuyor

ya öldümü acaba

arkadaşlar üzülmeyin şahin şefkat tepe den sınavlardan dolayı 5 veya 6 bölüm sonra geri gelecek üzülmeyin anlaştıkmı :)

artık üzülecek bişi y yokkk :):):):):)

sahin neden öldu yaaa

Şahin neden öldü… ben onu çok seviyordum…

Sungurlardar hangisi ölürsen ben daha diziye bakmam…

*SUNGURLAR*

ÖNCE VATAN!

şahin öldü kötü oldu

OLA BILMEZ SAHIN OLEMEZ.BU BIR OYUNDUR,BEN BILIYORUM.CUNKI,KAC DEFA BOYLE BI SEY OLDU VE SONRA GERI DONDU.ONUN ICIN RAHAT OLUN.ASLI MANYAKMI NE?NEDEN BOYLE BI SEY YAPDI.ACABA ONU KIM KURTARICAK,AAAAAA ANLADIM RAMAZAN KURTARICAK,CUNKI YOLA DUSDU.KORDON VE SERDAR GILI YA GENERAL BI COK TIMCI GONDERICEK,YA DA KI SAHIN ORTALIGA CIKICAK.UFFF AMA SAHIN BI AN ONCE ORTALIGA CIKSIN.HOSCAKALIN.

ARKADASLAR UFF SERDAR,KORDON,DOKTOR VE ARKADASLARI NASIL KURTULUCAK?OLAMAZ ONLAR KURTULMALI OLMEMELI.CORDON OLMESIN,ONUN HEM DE YARASI VARYA,ONUN YARASI BENIM YARAM GIBI BI SEY SAYILIR.BEN ONSUZ YASAYAMAM.SAKIN OLDURMEYIN HA ONU.VALLAHI GEBERTIRIIM SIZI.ANLADINIZMI!NAZA BI SEY YAPIB SERDARIN HAYATINI KURTARMALI.YOKSA NAZAYA HAKKIMI HELAL ETMEM.ALCAK,SEREFSIZ KONSOLOS SEN BENIM ELIME GECERSEN SENIN DERINI SOYARIM.BEN KIZ OLMAMA BAKMAYARAK BOYLE BI SEYLERI COK SEVERIM,LAZIM GELERSE KENDIMI VATAN UGRUNDA FEDA EDERIM.KORDON SENI KENDI GOZLERIMLE GORMEK ISTIYORUM HAYATDA.NOLURSUN EGER BU MESAJI OKUSAN BANA BI CEVAP YAZ.BEN TUM GUN BURAYI ACIP OKUYACAM.KIME KOMIK GELIRSE GELSIN,BEN ICIMDEKILERI YAZIYORUM.CORDOOONNNNNNNNNNNN NERDESIN.SAKIN OLMEYIN,YOKSA YEMIN EDERIM BU KINOYA HIC BI ZAMAN BAKMAM,YANI EN ESAS DA SEN.DUALARIM SENINLE,KENDINE IYI BAK.OPUYORUM SIZI,SAGOLUN.

BU DİZİYE BAYILIYOM YAA HERGÜN OLSA KEŞKE

ŞAHİN TRAFİK KAZASINDA ÖLDÜ YA AMA İNŞALLAH GERİ GELİR

şahin ölmüştür. bir daha geri gelmez.

sahin geri gelsinn

Arkadaşlar biliyorum hepimiz Şahinin gelmesini istiyoruz amma bir az da doktor,celil,serdar,Bu abileri de düşünelim.Hem ne de olsa onlarda bu dizinin oyuncuları.

sahin cabuk gelsin ya

Şahin Seni Seviyorum

lütfen şahin geri donsun

neccen gelip söne iiiii

sahın ölmesın bu filmi onunn ıcın ızlıyordum gerı gelsın yaaa

sahin olse bu dizini hik kimse izlemez hatta ben bile

engüçlü olan celil

sahin geri donsun

sahın olmadan bu dızı ızlenmez

Nureddin ve Nicat azerbaycan | 22 Nisan 2013 Saat: 20:20

şahin gibi asgerden olmaz.O öldüse dizinin keyfi yok bence.

burdan dizi yönetmenine sesleniyorum eğer şahin diziye geri dönmesse bu dizi asla kimse tarafından artık izlenmez :( :(

Şahin öldü ya

hayır

şahin gelecek bölüm geliyor beyler çekimler başladı

arkadaşlar kordon bis şeir söylüyo onu kım bılıyo yazsin.

şahin tekrar girdi diziye

ŞAHİN DİZYE GERİ DÖNDÜ AMA BİŞEY SORACAM TERÖRİSTMİ OLDU?

son bölümde aslı şahini gördü şahin sungurlara geri dönecek

shahin geri dondu ama terorist bu nasil ola bilir? her kese asliya da cok kotu davraniyor

Şahin ölmüyor kit başına geçmek istiyo

tabiki ama kötü olan şuki kit başına geçimde kökten yok edim derken sungurları yok eti işte ben o bölümü sevmedim iman dolu şahin birden imansız şahin oldu o zoruma giti

ne o ceyhun şahinin ölmediğine çok mu sevindin

şahinin hain olduğu bölümü izlediğimde bunun bir oyun olduğunu hemen anlamıştım ama meğer şahin hainlerin komutanını kendi üstü sanmış o yüzden kötü oldu

bence bu film çok güzel ben de bu fim de oynamak istiyorum lütfen

adamşahin dönücek

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..