01

Haz

Şefkat Tepe 113.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Şefkat Tepe

şefkat tepe

adım abdül samet soyadım atay.

süper

Gozeldir

senuber axisxa turku | 1 Haziran 2013 Saat: 22:33

ya super gidiyo aynen devam

bu filmi cok seviyrum

şefkat tepe çok güzel gidiyor

şahinligin hayinligi neden sebep ne

güzel bir dizii

Sahin kürt intikam tugayin komutani olup sungurlara dönecek bence yani gizli görevde!!!

Super dizi

guzel bolumdu. naza ve sahin birlikde guzel oldu.

cok guzel

helal sana sahin,simdi tam anladim ki,dusman diyilsin sen.naza serdar gile yardim ederse,onun suclari azalir.aynen boyle devam etsin.farnaz denilen kiz doktorun basina bela olucaq,ama bence doktor akilli biridir dusmez bu teleye.offff cok marakli bi yerinde bitti.gelen haftayi sabirsizlikla bekliyorum.ben sungurlari cok seviyorum.hic bitmesin bu dizi.yoksa boyle marakli neye bakarim ki,ben?sagolun.asli aferin sana kendini toparladin

şefkat tepe cokguzel bi dizi emege saygı

selam ben son bolomo el dan verdim download elamak istaram ama bir sayfa bola madim ki download eliyam yardim etsaniz sevinaram

yes çok güzel

çok güzel

Sivaslıyıh o yeter | 2 Haziran 2013 Saat: 10:54

Şahin hain oLmıyaydı iyiydi ..

yeni bölüm süperdi

sahin time geri donsun artiq

görevde diyorsunuz nasıl bir görev bu aslıya iskence ypınca canıda acımıyor sacmaladı

ARKADASLAR SAHIN OLMEDI ONU SAKLIYORLAR SERDARLA CELIL DOKTOR HAIN SAHIN OLDURECEK ONLARI

HAYATIMDA BOYLE GUZEL DIZI GORMEDIM COK GUZEL DIZI KADER SENI DE SEVIYORUM

cok güzel yaaaaaaa

bence bu dizi 2000-ci bolma kadar devam .etsin.serdar komutan cok vurussun.celil davada serdar komutani gecib.artiq sahin neden taraf deyisdirdiyi bilinsin

Istersen senlede evlenirem 1 haftalina :)

gerçek ten çok güzel bölümlerini hayatta kaçırmam

sahinin yaptini anlamiyorum asliyi oldurucekdi

abi hayranım bu filme

şefkat tepede şahin nasıl taraf değiştirir

şahin niye böyle yaptı

guzel

Super bir Dizi aynen devam etsin Nazayida sevmeye basladim sedece Generele cok uzuldum acaba iyilesicek mi ? ?

şhin artık time dönsünn :)

şahin hayinlikten çıksın ap içmiş rolünden girin ama hayinlikten çıksın böyle daha güzel olur

oluyorum serdardan otru

evet çok güzel bir dizi böyle heyecanlı devam ettikçe herkes izleycektir teşekürler şefkat tepe

iyide abartılı

ben hayır diyorum

ya sizi gotverenler sis ne insansinis ne bu bonbalar ya siz nasil insansinis q bu sungurlar aha erkeklini alsinar tipki naza aldi gibi sain sen bda ama abarti gebertsiner kayin bu pis kurtleri sayinde bir gotverendir

bu sahini gebertin gitsin onun bir kes daha erkeklini alin tipki naza aldi gibi sahin sen gotverensin

iyi filim

salam olsun 2 dovlet 1 millete bu 1 dizi hepsi duzelicek wahin iyi 1dir yeniden time kovuwucak ben buna inaniyorum bu 1 operasiyon burda Azerbaycandan izliyoruz sizleri cook guzelmiw cook saolun

seviyorum ya

sahin qeri donucek onua santaj yaptilar alesini esir tuttular

sahin qeri donucek

bu filmi cok sevyom azeriyim cok sevyom

selam bu fılm cok guzel takıb edıyorum ayrıyeten tanısmak ısteyen bayanları beklıyorum

şahin hain değil ben anladım naza melek oldu serdar da galiba nazaya karşı merhametlileşti

ya ben şahinin hayin olmadıgını biliyorum aslıyada halen aşık

bence şahinle naza iş birligi yapıp işlerini bitirecekler

zaten aslıyı sevmemiş olaydı onu lojmana görmeye gelmezdi bide hastaneye gelmezdi hem hayin olsa künyesini niye boynunda taşısınki

tair adam gibi konuş saygılı ol burası bir site bayanların yeri de ver bu site de beğenmiyorsan izleme diziyi kardeşim.

Ya Öyle Bir Hastayım Ki Bu Dİziye Vallahi
13 Yaşındayım Bnde Bu Dizide Yer Almak İstiyorum
yaaaa lütfen Yönetmen gorsun bunları yav allah rızası için şahin seninde hastanımya naza sana da aşığımmmm

bu diziyi çok begenerek izliyorum şahinin hastasıyım aslıya aşıgımmmmmmmmmm !!!

şahin seni seviyprumm aslıyı üzme artık sende ona aşıksın?????

tüm askerler böyle olsa t.c de törör kalmaz arkadaşlar yaşasın türk askeri

ya şayin hayin değil film yavaş yavaş rayına oturuyor

Ben bu diziyi cok seviyorum! Cok guzel dizi. Amma Sahinin bunu yapicani aklima gelmezdi amma gecen defe anladim ki Sahin hain deyil hemde. Asliyi yakalamisdilar Sahine soylediler onu vursun amma Sahin vurmadi demek onu seviyor.

sahin sungurlara ihanet etmez sadece gizli gorevde ve bunu birtek bilen general oda felc oldu kendini nasıl aklıyacak merak ediyorum

cox gozel bir kinodur en sevdiyim tr serialdir

şahin seni sevdim

şahin başkan olacak

salam. biz ailelikce bu filmi Azerbaycanda izleyirik ve cox sevirik. tesekkur edirik

ya şahin ben seni önce adam sandım ama sen hain çıktın aslıya vurdun senin kalbine ne oldu ne oldu o büyük aşka ama biliyorum ki sende hala aslıyı seviyorsun bakışlarından belli….

şahin nolur time geri gelsin

annem kızıyo izleme diye ama dizinin hastasıyım helede şahin ve aslıya ölüyorum

arkadaşlar fille ilgili bişey örenen varmı

arkadaşlar önceki bölümleri izleseniz şahinin hayin olmadıgı belli

şAHİN TİME GERİ GELSİN ARTIK
,

sahin iyi biri K.I.T komutanlaini oldurub basa kececek ve sungurlara yardim edecek

bencede

şahin inşallah sungurlara yardım eder ama aslı kendini toparladı ve sungurlara geri döndü bidaki bölümü sabırsızlıkla bekliyorum ama bidaki bölümün heycanlı olmasını dilerim her zaman ki gibi by bybybybybyb :D

Aslinin haplari birakmasina cok sevindim ya asli haplara tovbe ette sahinime niye tovbe ettin:)

Sahin artik time geri don bn senin bandana taktigin hallerini ozledim

nazani da unutmak olmaz. sahinle ortak calisiyolar. onlarin arkadasliklarina cok sevindim. bir zamanlar dusmandilar simdi birlikde calisyolar. serdarda bunu gorse coooook mutlu olurum. naza serdar nolur nazani sev

nazani da unutmak olmaz. sahinle ortak calisiyolar. onlarin arkadasliklarina cok sevindim. bir zamanlar dusmandilar simdi birlikde calisyolar. serdarda bunu gorse coooook mutlu olurum. serdar nolur nazani sev. o artik iyi biri

Seyret

Çok güzel

Yeter

evet nazada ona yardım edecektir nazada bariş istiyor işallah serdarda ona karşı biraz merhamet duyar

şefkat tepeyi çok seviyorum hastasıyım hiç bir bölümünü kaçırmadım bu arad mehmet korhan fırat çok tatlı yani roldeki ismi şahin

hastasiyim yaaaa naza yla serdar evlensinn artik abicigimmmm

arkadaşlar şahinin hain olmadığı 115. bölümden sonra ortaya çıkacak ayrıca 29 haziran cumartesi günü sezon finali yapacak

nedense teröristler daha akıllı gösterilmiş

ben 119 bolumde sezon olucak biliyodum. infinite328 kotu haber verdin yaaaaa

Sahin Cok guzelmissin

sahinin hain oldugu ilk bolumde de soylemistim yine soyluyorum sahin hain olamaz ama yine de cok ileri gitdi bu nasil gorev ya

Su anda Naza Ile Sahin Cok Mutlu :)

cok Güzel Şeflat Tepe İlk Bölümdendir izliom çok güzel çok süper :D

sefkat tepe cok guzel bir dizi ayrica ben Sahin ve Asliyi cok seviyorum

ben böyle diziye kurban olayım

Efsane bende çok üzüldüm şahinimi üç ay göremeyeceğim kahretsin yaaaa

sezon finali olsunda ben üç ayda dört ayda beklerim yeter ki final olmasın:))

lütfen şefkattepe hiç final olmasın ve sezon finalide olmasın yoksa serdarımı hiç göremem nolur bn onları çok seviyorum bn bi gün şefkat tepeyi görmeden dayanamıyorum sezon finali olunca nasıl dayanacam ölürüm ozaman bn :) serdarım seni ve leylamı cnmdan daha çok seviyorum kurban olayım size allah sizi hiç ayırmasın Saygılar :)

evet sefkat tepe hic final olmasin yoksa ben sahini ozlerim

şahin gerçektende time geri dönse iyi olur :D Nedir bu ya artık yeter bizi batıra batıra batırdı.Tim bir kişiyi ele geçirirse başka eylemler yapıyorlar bıktım artık yeterrrrrrrrrr.

Dizi güzel güzel de birde herşey bizim aleyhimize gitmese o zaman harikaaa sarar be

ŞAHİN ile ASLI birbirine kavuşsa varya iki dünya birleşir.:D

şefkat tepeye final istemiyoruzzzzzz istemiyoruzzzzzzzz.Mümkünse sezon finali de istemiyoruzz.:D

güzell gidiyor şahin sungurlardan olacak bu bölümdee süperrr

ÇOK GÜZEL FİLİM BU FİLİMİ ÇOK SEVİYORUM
:)

vallaşahin onlardan olduğu için hiç izlemiyesim geliyor halbuki her yeni bölmünü seyrederdim ama arttık bıkıyorum şahin geri gesin lütfen ama lütfen hem şahin onlardan olduğu için çok seyretmiyorlar bu yüzden sahini tekrar time alınsın ve aslıda eski haline dönsün ve şahinle evlensinler şahinin bir kızı ve eşi olması hiç mantıksız
oluyor

harika bi dizi emeğe sağlık

ya o çocukta sorun var ne havine benziyor ne de şahine bu çocuğa formatı yanlış atmışlar:))

dizi harika bence de final olmasin biterse asliyi coook ozleyecegim

şahi time geri dönsün

nazanın oğlu volkan seni seviyorum film bitmesin volkanı özlüyorum bide naza nazanın oğlu serdar celil doktor karıları diziden çıkmasın yoksa dizinin tazı tuzu

sezondan sonra goreceksiniz sahin sungurlardan olacak ve asliyla evlenecek

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..