19

Oca

Şefkat Tepe 94.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Şefkat Tepe

Şefkat Tepe 94.Bölüm tek parça izleŞefkat Tepe 94.Bölüm izle, Şefkat tepe dizisinin 94.bölüm 19 ocak 2013 cumartesi tarihli yayını. Şefkat Tepe 94.Bölüm seyret, şefkat tepe 19 ocak, şefkat tepe son bölümü canlı izle, şefkat tepe yeni bölümü kesintisiz izle, şefkat tepe dizisi 94.bölümü bedava izlesene

izlemek istiyorm

güzel

çok heyecanlı ve mükemmel bir dizi çok seviyoruz.

harika

şahini çok seviyorum

süper bişey her cumartesi izliyoz

çuk gözel her cumartesi izliyoz

arkadaşlar bu filmi çok seviyorum hele serdarı kordonu şahine gıcık kapıyom :D

şaka be hepsini çok seviyom

cok seviyorum ama aylem izlemiyor :@ ;(

mükenmel harika süper bir şey bazı bölümlerini kaçırıyorum ama yine bigisayardan izliyorum :D

çok güzel

Dunyada en sacma bir film . Bir kere izledim nefret duygusunu iceriyor

çok güzel sungurlar hoşuma gidiyor

güzel fılm

güzeldi hele müzikler daha guzel

SÜRER FİLİM

cok süper bir dizi cok anlamlı gercekleri yansıtıyo

gocundugun bi nokta vardir he samad efendi

mukemmel dizi hemde benım memleketımde gelın gezdırıyım arkadaslar hepsıyle tanısırsınız konya lı

sunqurlari cok cok cok cok sevyorum azerbaycana selamlar rusya

YAW Arkadasım BEN BU DİZİ KADARINI GORMEDIM SUPER YAW YOK BOYLE BI FDIZI YAW ARKADISM YAW :d:d

ya ben böyle güzel bi dizi görmedim çok begenerek izliyorum serdar sana bitiyorum …!

çok güzel ve heyecanlı

Serdar gibi şerefli bir adam türkiyede olsa ülkemizi kimse yenemez En büyük türk

ben en çok kordon celilin tavırlarını
beğeniyorum

çok güzeldi serdar komtan şahin aslı ve doktoru çok seviyorum o nazadan nefret ediyorum

ben dizide olsaydım o nazaının üstüne c4 bağlayıp uçururdum

bende askerim bu filmi çok seviyorum keşke bende oynasaydım filimde

çok guzel oynuyorlar keşke bende oynasaydım filimde

ben o dizideki o şişko adamı pisli şerefsizin ağzına el bombası atsam çok güzel olurdu ama o albay dersini gördü

o doktoru seviyorum çok komik şahinle aslı evlenebilse çok güzel olurdu

ben o kordon celili çok seviyorum

çok güzel film yaaaaa

cok sacmaliyorlar ama yinede bakiyorum ama cok kiziyorum turkiye cumhuriyetinin askeri bukadar azmmi yetersizmmi diye

Bu Filim Çok Güzel Wolfteama Benzior

cook güzel sungurlar harikasınız sizi seviyorum her hafta izliyorum şahini cook seviyorum harikasın

en çokizlediğim filim bitirmesinler yeterki tabutçu desen kudurdumu kimse tutamaz

yha ben bu filme adeta bayılıyorum her cumartesi izliyom .!!!sewilen bi dizi gerçeği ..!!!

ben bu filmi her cumartesi izliom ve her cumartesi pazar onun oyununu oynarız kanki,lerle

cileli bela kandamlası | 20 Ocak 2013 Saat: 14:10

valla ben bu filmi yenisini hic kacırmamaya calışıyom ama bazende kacırıyom cünkü askerim cok seviyom bu filmi ya :D

çok güzel bi filim

heleal olsun çok süpr ve güzel kuranklardan allah razı olsun çok güzel gidio bölümleri

bu fiilim çook güzell

süper filim hiç kaçırmam

HÜSEYİN TAŞDEMİR | 20 Ocak 2013 Saat: 15:37

her seferınde bayılarak ve zevk alarak ızlıyorumm çalısan ve emegı gecen arkadaşların ellerııne kollarına sağlık ..

çok güzeL oLmus özellikle fikret gibi serefsiz ajanın olmesıne cok sevındım ama celin’in karısıyla zelal’in kacırılması cok uzucudu ins haftaya kurtarırlar.

şefkat tepeyi çok seviyorum en çok celili en gıcık aldığım serdar hep bırakmıyor celil pier ve nazayı almasını

çok güzel bir film en cok serdar doktor ve kordon celil i çok seviyorum….

cokguzelbırdızi herkesın izlemesinim tavsiye ederim……………..

bu dizini ben de cook seviyom. Kordonun ve doktorun karilarina nefret ediyorum. Nazani seviyorum. Rolunu iyi oynuyo….

ateşle oynayıp ateşi söndüren destanı<3 ŞEFKAT TEPE SUNGURLAR…!

süper hiç kaçırmıyom bazen kaçırıyom ama burdan izliyom

gercekten cok süperdi helal olsun yönetmenden ve oyun culardan

süper film çok güzel hiç kaçırmam arada sırada ama internetten izliyorum…

YA ÇOK GZEL BI DIZI ŞAHINI BIDE KOMUTAN SERDAR MERT TI ÇOK SEVIYORUM

çok güzel bir filim sungurlar süper yönetmen erhan baytimur ve emeği geçen herkese teşekkürler

bu dızıde bende oynadım 94 bolum 60 ıncı dakıkıda bende gırıyorum fılıme k5 sanıyede olsa bu dızıde gorunmek mutlu ettı benıde

bu diziyi başından beri izliyorum zerre kadar sıkmıyor emeyi geçenlerden allah razı olsun ve bide ben şunu biliyorum izleyenlerde sıkılmıyor ve keyifle izliyor kesin

ben o dizide olsaydım ilk işim nazayı gebertmek

çok güzel helede şahin celil ve serdar oyunu güzel yapıyo hiç kaçırmam

damardan vermşler çok duygusal

çok güzel ama çok kısa yönetmenım uzatın filmı lütfen saygılar

mükemel bir filimdir!!!

kimse yerisini tutamaz

gercekten mükemmel bir dizi keyiflen izliyorum hiç sıklmadan…yönetmenlere selamlar..

ya vala cok super bir dizi ve ben bu diziyi hiç kacırmam celil serdar ve doktor ve şahin arkdaşlar cok iyi oyuncular alah kısmet ederse inşalah sizleri görmeye gelirim :D:D:D

en sevdigim dizidir arkadaslar super

gercekden süper bi film herkes rolunu güzel oynuyo hakkını veriyo dok serdar celil sahin ve naza ve generali çok seviyorum bide dokdorun karısını film harıka her bolümü heycan verici

bu filmde oynamayı cok isderdim bazen diyom kendime keşke oynasam die

müthiş bi dizi..

YAH EN SON BİTERKENN ŞARKIYI BULAMADIMM BU ADMAMDAN BİLEN VRSA LİNKİNİ GÖNDEREBİLİRMİ

bu film çok güzel her bölümünde bir heycan oyuncularda çok güzel hele aslıya bayılıyorum

Mustafa Kemal Özcan | 21 Ocak 2013 Saat: 13:34

Çok güzel bir film. İnşallah hiç bitmez…

çok güzel bir dizi işallah her şey mutlu sonla biter o alçak yılan da geberir :)

BENDE HEPİNİZ GİBİ BU DİZİYİ ÇOK SEVİYORUM AMA TABUTÇUYU BAŞKA

şefkat tepe çok güzel her cumartesi izliyom :D

ŞEFKAT TEPE KEYİFLE İZLİYORUM HER HAFTA BAYILARAK İZLİYORUM İŞTE BU

Şefkat tepeyi çok seviyorum her hafta izliyoru onsuz hayat düşünemiyorum

şarkılarını ve doktor şahin serdar kordonun hayranıyım

ben en çok serdar komutanı seviyorummm :)

sungurlar harikasınız acayip güzel bir filim

bu dizide celili cok seviyorum ama bazen sacmaliyorlar

çok güzel bir film en çook şahini seviyorum ben

dizi çok güzelde sayın senarist te sormak istiyorum o füzeden kaçış sırasında piyer denen hainin yanından geçerken bir kurşun sıkmak bu kadarmı zor siz bu hainleri yaşattığınız müddetçe ülkemiz düzelmeyecektir yeter artık bu hain naza ve piyeri ölsün sıktı artık saçmalamayı bırakın hiç yakışmıyor

valla bunu izledikçe asker olmak istiyorum ha

bu diziye bayılıyorum…

bu filmde çatışmak çok eğlenceli

çok güzel

harıka bır dızı turk askeri herseyden önde gelir

tek kelimeyle şahane bi dizi bence

nişancı şahini çok seviyorum

sfkat tepe süper tum kadro basarılı celil taputcu manrak hc kacrmam bidahaizlerım

bu dizi gerçekten cok güzel ve heycanlı hiç bitmezin bence

arkadaşlar ben mehmet korhan fırat ister inanın ister inanmayın ama bence inanın dizide oynayan şahin benim

ben 1. bölümünden beri izliyorum

ben kordonla shine ve doktora a bitiyorum…..!

çok güzel

bayliyorum ben bu filme

ne güzel

çok güzel ben hiç kaçırmam bu filmi
:D

ben serdara kordana ve sahine bayılıyorum cok super dizi herkese tafsiye ediorum

: arkadaşlar hepinizi ablasın öpüyorum çok filim izliyorsunuz :==))))) :p

çok güzel

sizde izleyin

şahin çok seviyorum

serdarın vuruşu rsmen bana eçekmiş

hain naza yakalamışlardı ama serdar izin vermedi kordon öldürçekti serdar izin vermedi orda serdara gıcık kaptın celil bi sıkçaktı ölcekti bitçekti

o seydi zelal di ümit

şahin ve serdar komutan filim den asla çıkmasın çok güzl bi film hem

ben şahin im en sevdiğim
dizi (şefkat tepe).bu diziyi hiç bırakmıyacağım.
herkeze (serdar celil doktor şahin aslı ramazan yönetmen) selam. ama pisliklere yok…

Selam arkadaşlar Şefkat tepe dizisi çok güzel,ben Azerbaycanlıyım bir an bele unutamıyorum.Çok super oyuncular.80 bölümden izliyorum.

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..

  • Tüm Kategoriler