18

May

Yağmurdan Kaçarken 8.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Yağmurdan Kaçarken

Yağmurdan Kaçarken 8.Bölüm tek parça izleYağmurdan Kaçarken 8.Bölüm izle, Yağmurdan kaçarken dizisinin 8.bölüm 18 mayıs 2013 cumartesi tarihli yayını. Yağmurdan Kaçarken 8.Bölüm seyret, yağmurdan kaçarken 18 mayıs, yağmurdan kaçarken son bölümü online izle, yağmurdan kaçarken yeni bölümü canlı izle, yağmurdan kaçarken dizisi 8.bölümü tek parça izlesene

Alternatif;

Biz ailelikçe YAĞMURDAN KAÇARKEN DİZİSİNİ İZLİYOZ VE ÇOK SEVİYOZ.

Yamurdan kacerken hariiikaa bir dizi.

Muhteşem bir dizi ama lidyadan nefret ediyorum.

erdi görür görmez aşık oldu

gerçekten çok güzel bir dizi

Muhtesem bir dizi Diziye laf yok ama bende Idili sevmedim Idildende es olurmu Carlos Yilmazda bunu anladi keske yakinlassalar Lidyayla böyle Dizide iki Kiz oldumu Sinir oluyorum ben Lidyayi seviyorum cok Dobra hakikatli bir Kiz ayrica Lidyadan es olur Carlosa yakisirrrr

diziyi cok beğeniyorum fakat lidyayla harunun tekrar barışmasnı istiyorum lütfen

çok harika bi dizi ama lidya yı sevmiyorum
:)

bu diziyi cok seviyorum gercekten cok guzel her hafta bakiyorum

coox gozel dizi

bn bu dizinn hayranıyımama nie tkrr sbtmsne rağmen hala devam ediyo bbğm yani

Çok güzel bir dizi ama başak arkadaşıma katılıyorum lidya olmasa daha güzel olacak izleyiciyi nefret ettirdi kendinden dışarda görse izleyeciler slm vermez bile benm düşüncem tabi

tavsiye ederim

cok güzel ya harika dizi

cok güzel bir dizi.bende idili mi lidya mı derseler lidyayı secerim.fakat lidya harunla beraber olsa iyi olur :D yani carlos ya bilmiyorum..cok degişik :D

bence lidya sevilmeyecek kız değil boşuna laf söylemeyin

vay beeee….

Yağmurdan Kaçarken Yayından Kaldırıldı! atv’nin Cumartesi akşamları yayınlanan yeni dizisi ‘Yağmurdan Kaçarken’ yayından kaldırıldı!
Biskolata erkeği Carlos Martin’in başrolünde oynadığı dizi bu hafta 8.bölümüyle ekranlara gelmişti.

Oyuncu kadrosunda Carlos Martin, Ezgi Asaroğlu, Ayça Erturan, Furkan Andıç, Ebru Şancı ve Aslı Omağ gibi oyuncuların bulunduğu dizinin senaryosu Tayfun Güneyer’e aitti. Yapımcı Süreç Film ve atv’nin karşılıklı anlaşmasıyla dizi ekranlara veda etti.

bende lidya diyorum idil süs güzeli

idil ve ailsinden nefret ettim yaa

idilden nefret ettim ya

ARKADASLAR DIZI YAYINDAN KALDIRILMIW……

idil ve ailsinden illede tekinden tiksindim onlar çıksınlar dizi den bomba bi dizi olur valla

lidyayı çok seviyorum ama harunun yanında çok irenç konuşuyo azını büzüyo lütfen düzgün davransın

cok mukemmel bı dızı yaa hıç btmese keşke idil bıraz gıcık ama şu son wuruş hareketlerı mukemmel gözüme girdi gibi ama lıdya superr yaa bu carlos cok mal nolcak bu cocuğun halı blmıorum…

hayranı yım bu dizinin gercekten super genelde bayanlar izler dizileri ilkez bir diziyı sevdim bu kaadar bande tekının ailesinden nefret ediyorum çok gıcık

hastasıyım dedeeee
denilecek tıpte bir diziiiii

lidyayı seviyorum ama çok ağlıyor

Sarışın garson kıza bittim hepsinden güzel başrol onu yapsaymışlar keşke

ben bu dizinin hastasıyım

kadın dediğin idil abla gibi olacak bee

Ya adam duyru yapıyor dizi yaından kaldırılmış diyor siz ne diyonuz ya hey beylerrrrrr

çok güzel bi dizi kaçırmada zevkle keyiflwe izliyoruz sizden ricam yayından kaldırmayın devam etsin lütfen

çok güzel bi dizi aşık oldum resmen her hafta keyifle izliyoruz

Lidya Carlos Yılmazla birlikte olmasın lütfen,ama çok güzel bir dizi süper!!!!!!:):):):):):)

yağmurdan kaçarken çok güzel bir dizi enise ütük ve ali ersan duru birbirlerine çok yakışıyorlar idili çok seviyrum lidya ise bölüyo

bu film cok güzel

ben lidyayı cok seviyorum ama lidya olmasa harun ile esranın arası çok güzel olacak ama harun lidyaya asık lidya olmasa ne anlamı kalır ki

lidyayı çokk seviyorum tam benim olmak istediğim mesleği yapıyor ama idilden nefret ettim ilk bölümlerde iyiydi ama şimdi çok iğren corlosa sündü çocuğu bırakmıyor keşke ayrılsalarda da carlos da lidyayla aşk yaşasalar harun ve yanındaki pislik için ama şunu birdaha diyorum lidyayı çoooooooooook seviyorum lidyaya bol bol sevgiler ve selamlar

YAGMURDAN KACARKEN SÜPER GÜZELERDE COK SEVİYORUM COK GÜZEL DİZİ AİLECEK İZLİYORUZ (CARLOS)

gercekten cok guzel bir dizi bayiliyorum ona ama :)) lidya haricc

dizide bi noktayı gözden kaçırmışlar lidya dükkana gidiyo orda hastaneyı ogrenıyo fakat dukkanda yılmazla idili dugu fotograflarını gormuyo u asıl ış anlamadımmmm … dizi güzel ama

süper

bende hepsini sevyorum.lidya benim canim yaaa helem carloss vayyy beee.nolur dizi devam etsin nolur yaaa.tekin cok komik yaa.kucuk bebege eyvallah oyretmis super yaaa.sozu gecerli erkek

yaa lidya çok güzel karlosda çok yakışıklı eee ozaman evlenselerdi ama bitti çok ağladım yemin ederim

eeeeeeeeeee sirf bu yuzden turk dizilerini artik izlemiyicem ehh bi yola cikiyosanizsa sonuna kadar devam edin ! eee bunun gibi kac diziyi yayindan kaldirdilar cox da guzel bi diziydi guzel bi final bolumu bile yapmdilar yaaa !!!!!!!!!!!

amannnn idil ne cirkin ya guzel oglana çirkin kiz :) hani kizlaar bayiliyodu carlos a kimse bakmamismi ya neden kalkti dizi ya :(

keşke tekrar başlasa

lidyayı beğenmeyen ölsün

lüften devam etsin dizi :(

off yaa bu ne yaaa 8 bolum verdiler dayandirdilar sonra galiba 90 nlar dizisini verceklermis mutlaka onuda boyle dayandiricaklar ona gore izlemicem onu cunki yagmurdan garken gibi yapicaklar

yayiimlayin diziyi nooolurrr hepimiz cok seviyoruz yorumlara bakin hepimiz bu diziyi cook seviyoruzzzzzzzzz

en sevdiğim dizidebitti keşke bu akşam yeni bölümü yayınlasa

çok gzl bir dizi aşırı seviyorum ama şu 2 haftadır neden oynamıyor?

çok ayıp böyle güzel dizinin yayından kaldırıması saçma keşke hiç yayınlamasalardı süper bir diziydi yazık ya halkın nabzını tutmadan dizi yayından kaldırılması

ya bu dizi kaldirilmis ik ben verdrietig

Yayindan Kaldirmislar kaldirmasalar Sasardim bizim Dizilerimiz nezaman tam anlamiyla Devam ettiki bu etsin Ya Kanalla anlasamaz Ya Parasini alamaz Falan Filan Bende Lidya ve Carlosu yakinlasmasini isterdim SÜPER bir Diziydi KESKE TEKRARDAN BASLASA

O İdil deyil Dibildi.Heyif həyatımda ilk kez hansısa dizini izləyirdim..

ölüyorum bu dizi için yayından kaldırılmasın lütfen hepsine aşıgım

Süper Bir Dizi ♥ Çok Seviyorum ♥ İdiL Çok Güzel Bir Kız ♥ Carlos Yılmaz Çok Yakışıklı Çok Seviyorum Onu ♥ Korkmaz da Çok Yakışıklı ♥ Lidya da Güzel Kız ♥ Filmdeki Bütün Kızlar Süper Aslında ♥

nolur ben azerbaycandan izliyorum lutfren tekrar gosterilsin aynur karakterini cooook seviyorum butun turkiyeye sesleniyorum lutfen

çok güzel dizi çok seviyorum

Dizi cok güzel ayrica lidyayi cok seviyorum

çok güzel bir dizi ama artık yasaklanmış :(

harika bir diziydi bence bu dizinin kapanma nedeni kimsenin izlememesi değil keşke yayından kaldırılmasaydı bunun için çok üzüldüm bence bir daha böyle bir dizi zor çıkar

atv kanalinda en guzel diziydi amma kaldirildi simdi en guzel ve en iyi dizi TATAR RAMAZAN dir!

TATAR RAMAZANA bakmayi unutmayin!

bence idilde iyi oynuyo ama lidya daha iyi

çok güzel bir dizi ama bence diziden kaldırılmış
of.

Çok gzl film ve hep onu seyrediom

dizi izlemeye sevmeye başladın diğer bölümleride izledim yayından kaldırıldı olucak işmi şimdi bu inş tekrar yayına döner

carlos martin cox yakisikli. dizi niye bitti

GÜZEL BİR DİZİYDİ BARİ FİNAL YAPSAYDINIZ LÜTFEN SON BÖLÜM OYNATIN

cok guzel bir film keske devam etse hergezi sevdim bu film d e bende keske filim ci olsam a ma ben sarkici olacam

Lutfen dizini devami getirin su kadar izleyicisi olan bir dizi nasil reytinqce az ola bilir???

bende beemmiştim eglenceli bir dizi idi bence sebebi reyting degil başka birşey var

çok güzel flim
ben çok beyeniyorum

çok güzel filim ben çok beğeniyorum

bu filimdeçok kız var

yamurdan kaçarken çok
güzel filim ben her bölümünü
izliyorum o yüzden bu filim bitmesin
diyorum

çok güzel bir dizi ama harun ve sevgilisinden nefret ediyorum

yaa nıe yayından kaldırılıo yaa ne gzl diziydı ızlıoduk bı dızımız vardı artık oda yok

bu diziyi yeniden başlatın yaaa neden bitirdiniz çok güzel bir diziydi aşk ve komedi bir aradaydı ne güzel. yeniden başlatın ne olurrrrrr :S

Sinir oldum diziyi neden kaldırılıyor anlamadım ki

ya bu dizii cook güzel lütfen devamini koyunn :( hep güzel diziler bitmek zorundam,i ??

ya lutfen yine ekrana getirin cok guzel kizlar var icinde yaaa

arkadaşlar bizde yayınlanması için ısrar edelim

men azerbaycandan seyr edirem cox yaxsi dizi idi heyf. sebebi nedir goresen?

ya bu flim niye bittiki

Bu film cok guzel tafsiye ederim

ya abi ne kadar hoş ya güzel bir dizi ya

Aslinda.
lidya ile. idil. Cok. Giciklar. Carlosa. ikiside
yakismiyorlar.
carlosa. abisinin. karisi. cok. yakisiyor

bu dizi güzeldi ama bitti malesef

harika bir dizi en sevdiğim dizilerden biri çok güzellllllllllllllllllll

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..